آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ورزشی » ویژه
کد خبر : 57455
جمعه - ۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
در همايش عمومی دوچرخه سواری عنوان شد؛

برگزاری برنامه های موثر سبب گرایش شهروندان اهری به دوچرخه سواری شده داست

برگزاری برنامه های موثر سبب گرایش شهروندان اهری به دوچرخه سواری شده داست

به گزارش خبرنگار اهرامروز، حضرتیان در آئین همایش عمومی دوچرخه سواری اظهار کرد: امروز خوشحالیم که شاهد حضور تعداد زیادی از دوچرخه سواران و علاقه مندان به این رشته ورزشی و وزرشکاران و ورزشدوستان عزیز اهری در این همایش هستیم.

وی ضمن تشکر از رئیس هیات دوچرخه سواری شهرستان اهر گفت: اجرای برنامه هایی نظیر پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو با شعار “یک روز همه با دوچرخه” با تشویق شهروندان به استفاده از دوچرخه به جای خودرو و چهارشنبه های دوچرخه با حضور در محلات مختلف شهر سبب فرهنگ سازی و ایجاد نشاط و شادی بین شهروندان اهری شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر همچنین از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی موی تای جوانان و اردوی تیم ملی بوکس جوانان به میزبانی شهرستان اهر در روزهای آتی خبر داد.

 

همایش عمومی دوچرخه سواری با حضور بیش از ۲۰۰ رکابزن به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در اهر برگزار شد

رئیس هیات دوچرخه سواری در حاشیه این آیین اظهار کرد: این همایش که با همکاری اداره ورزش و جوانان برگزار شد دوچرخه سواران مسیر تعیین شده را از گلزار شهداء تا مزار شهداء گمنام به طول ۱۰ کیلومتر رکاب زدند

عباسقلیزاده با اشاره به اینکه این همایش با شعار «نشاط و شادابی با دوچرخه سواری» برگزار شد، افزود: ترویج و تبلیغ فرهنگ دوچرخه سواری و ایجاد رغبت بیشتر جوانان به این ورزش از اهداف این طرح است.

وی از شهروندان خواست با حضور در همایش‌های دوچرخه سواری، زمینه آشنایی فرزندان خود را با این رشته ورزشی سالم و مفرح فراهم کنند.

رئیس هیات دوچرخه سواری اضافه کرد: در پایان این همایش به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.