آخرین عناوین اخبار » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 57483
شنبه - ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱
فرماندار اهر در معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان:

توزیع عادلانه امکانات حوزه بهداشت و درمان در شهرستان‌ها از اقدامات مثبت دولت است/ خدمات‌رسانی به مردم ارسباران در مراکز درمانی شهرستان اهر

توزیع عادلانه امکانات حوزه بهداشت و درمان در شهرستان‌ها از اقدامات مثبت دولت است/ خدمات‌رسانی به مردم ارسباران در مراکز درمانی شهرستان اهر

به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در آیین تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر با اشاره به این‌که دولت تدبیرو امید با اجرای طرح تحول نظام سلامت و توجه ویژه به حوزه بهداشت و درمان، خدمات ارزشمندی بر جای گذاشته است اظهار داشت: خوشبختانه اکثر برنامه‌های دولت تدبیر و امید در شهرستان اهر اجرایی شده و برخی دیگر نیز بنا به دلایل هنوز اجرایی نشده که هم ریاست دانشگاه علوم پزشکی و نماینده مردم اهر و هریس پیگیر هستند.

وی، توزیع عادلانه امکانات حوزه بهداشت و درمان در شهرستان‌ها را از دیگر اقدامات دولت تدبیر و امید ذکر کرد و افزود: طرح تحول نظام سلامت که یکی از اقدامات موثر دولت تدبیر و امید بود توانست در زندگی مردم موثر شود و از هزینه‌های مردم در مراکز درمانی بکاهد.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: سلامت و بهداشت جامعه برای ما مدیران دولتی حائز اهمیت است چراکه توسعه جامعه و سلامتی مردم یکی از عوامل توسعه به شمار می‌رود.

محمودی بابیان اینکه مراکز درمانی شهرستان اهر به خصوص بیمارستان باقرالعلوم اهر به مردم منطقه ارسباران خدمات درمانی ارائه می‌دهد، گفت: شهرستان اهر از هر لحاظ مرکزیت منطقه ارسباران را دارد به طوری که در حوزه بهداشت و درمان نیز به مراجعه‌کنندگان و بیماران ارسبارانی و حتی از استان اردبیل خدمات ارائه می‌شود.

وی با قدردانی از خدمات و تلاش‌های علی نیرپور رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان اهر تاکید کرد: همراهی مردم با حوزه بهداشت و درمانی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان اهر بایستی بر آن توجه کند به عبارتی این اصل در ریاست دکتر نیرپور مورد توجه قرار گرفته بود.

فرماندار شهرستان اهر اضافه کرد: زمانی که بنده به عنوان فرماندار شهرستان منصوب شدم در حوزه بهداشت و درمان از نظر دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن و سونوگرافی مشکلاتی داشتیم که خوشبختانه با پیگیری‌های دکتر صومی این نواقصات برطرف شد ولی متاسفانه هنوز ام آر آی شهرستان اهر تامین نشده لذا انتظار داریم این مطالبه پیگیری شود.

گفتنی است؛ محمد میرزاپور با حضور فرماندار شهرستان، معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز و جمعی از مسئولان شهرستانی به عنوان رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر معارفه و از خدمات علی نیرپور رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان اهر قدردانی شد.

انتهای پیام/