آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » اقتصادی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 57493
چهارشنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی:

ضرورت مکان‌یابی و آغاز عملیات اجرایی شهرک دوم صنعتی اهر/ تسریع در انتقال پلیس راه از محدوده شهری اهر به محل جدید تعیین شده

ضرورت مکان‌یابی و آغاز عملیات اجرایی شهرک دوم صنعتی اهر/ تسریع در انتقال پلیس راه از محدوده شهری اهر به محل جدید تعیین شده

به گزارش اهرامروز به نقل از ایسنا، بیت‌الله عبداللهی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر، ایجاد فرصت‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری را یکی از نیازهای اصلی منطقه برای رونق کسب و کار عنوان کرد و اظهار داشت: مس انجرد یکی از ظرفیت‌های مهم معدنی این شهرستان می‌باشد که ضرورت دارد با پیگیری‌های لازم مسوولان و دست‌اندرکاران فاز دوم این پروژه آغاز شود تا یکی از خواسته‌های مهم مردم منطقه برای اشتغال جوانان فراهم شود.

وی از انتقال تمام تجهیزات و ماشین‌آلات کارخانه در دست احداث آهک هیدراته اهر خبر داد و افزود: عملیات نصب و راه‌اندازی این پروژه مهم و اشتغال‌زا طی سال‌جاری آغاز شده و با بازدید وزیر صمت از این پروژه و دستورات لازم در اجرای آن تسریع شده که امیدواریم این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در ادامه سخنان خود گفت: با اتمام این پروژه زمینه اشتغال برای بیش از ۲۰۰ نفر فراهم می‌شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شهرک صنعتی فعلی اهر را جوابگوی سرمایه‌گذاران ندانست و خواستار تسریع در مکان‌یابی و آغاز عملیات اجرایی شهرک دوم صنعتی اهر شد.

این نماینده مجلس با اشاره به محدودیت دولت در بحث سرمایه‌گذاری، رونق و توسعه شهرستان اهر را منوط به جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در حوزه گردشگری، معدن و صنایع تبدیلی عنوان کرد و از مسئولان خواست از کاغذبازی‌ها و سر دواندن مردم پرهیز کنند و به فکری کاهش مراجعات مردمی به تعریف سامانه‌های ویژه بدون مراجعه به ادارات باشند.

عبداللهی، راه‌اندازی آموزشکده فنی و حرفه‌ای خواهران با مجوز شورای گسترش وزارت علوم و ایجاد دانشگاه فرهنگیان با موافقت وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم در شهرستان اهر خبر داد و افزود: از سال تحصیلی جدید این مراکز آموزش عالی فعالیت خود را در اهر آغاز می‌کنند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس همچنین خواستار تسریع در انتقال پلیس راه از محدوده شهری اهر به محل جدید تعیین شده شد.

عبداللهی، نارضایتی مردم از شهرداری را به حق برشمرد و افزود: متأسفانه نبود درآمد و عدم اختصاص قیر رایگان به شهر بالای ۱۰۰ هزار نفری اهر این شهرداری را با مشکل مواجه کرده که امیدواریم با مدیریت جدید شورای شهر اهر و همکاری شهرداری باب جدیدی در توسعه شهری اتفاق بیافتد.

انتهای پیام/