آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » صفحه نخست » ورزشی
کد خبر : 57783
جمعه - ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
در دیدار با امام جمعه اهر مطرح شد؛

توصیه رئیس اداره ورزش و جوانان اهر به هیئت‌های ورزشی: اخلاق‌مداری را به جوانان در کنار ورزش بیاموزید

توصیه رئیس اداره ورزش و جوانان اهر به هیئت‌های ورزشی: اخلاق‌مداری را به جوانان در کنار ورزش بیاموزید

به گزارش خبرنگار اهرامروز، منصور حضرتیان در دیدار کارکنان اداره ورزش و جوانان و روئسای هیئت‌های ورزشی با امام جمعه اهر که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، با اشاره به این‌که برای هفته تربیت بدنی برنامه‌های متنوعی از سوی هیئت‌های ورزشی برگزار می‌شود اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی با همکاری ادارات، دیدار با امام جمعه اهر، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای دوران دفاع مقدس و دیدار با فرماندار از برنامه‌های اداره ورزش و جوانان در این هفته است.

وی افزود: فعالیت اداره ورزش و جوانان تنها در حوزه ورزشی خلاصه نمی‌شود و امور جوانان در کنار ورزش از محورها و رویکردهای این اداره است، همواره به هیئت‌های ورزشی توصیه کرده‌ایم تا اخلاق‌مداری در ورزش مورد توجه قرار گیرد و از این‌رو شاید بیش از آن‌چه که به قهرمان نیاز داشته باشیم به اخلاق حرفه‌ای در ورزش و در بین ورزشکاران نیازمندیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان اهر با ذکر اینکه هر قهرمانی نمی‌تواند پهلوان باشد، گفت: به هیئت‌های ورزشی تاکید کرده‌ایم تا در آموزش‌ها به نسل‌های جوان جامعه به آنها اخلاق حرفه‌ای را نیز بیاموزند چراکه اخلاق‌مداری مهم‌ترین رویکرد مدیران حوزه ورزشی است و در کنار آن به قهرمان‌پروری نیز بپردازیم.

رئیس، معاون و کارکنان اداره ورزش و جوانان با آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام جمعه شهرستان اهر به مناسبت هفته تربیت بدنی دیدار کردند.

انتهای پیام/