ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا به پایان رسید

۳ تن از اعضای فعلی شورای شهر اهر در انتخابات ثبت‌نام نکردند + اسامی

به گزارش خبرنگار اهرامروز، مهلت ثبت‌نام برای پنجمین دوره‌ی انتخابات شورای شهر اهر بامداد امروز به پایان رسید و در نهایت ۱۱۴ نفر برای رسیدن به ۷ کرسی شورای شهر اعلام آمادگی کردند.

اعلام کاندیداتوری ۱۱۴ نفر برای ۷ کرسی شورای اسلامی شهر اهر علاوه بر اینکه شور و اشتیاق را در بین داوطلبان نشان می‌دهد بلکه در انتخابات انتخاب برای مردم کمی دشوار می‌شود.

در بررسی کسانی که در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهر ثبت‌نام کرده‌اند از اعضای فعلی شورا نام سید حسن خاکپور، حامد همتی، فاطمه پاشاپور به چشم نمی‌خورد و در واقع این اعضا تا پایان مهلت نیز حاضر به نام‌نویسی نشدند.

از مجموع ۹ عضو شورای اسلامی شهر اهر تاکنون ۶ تن از اعضا سیروس حسین زاده، میرجلال موسوی، حسنعلی قهرمان فرد، علی نجفی، امیر نشاطی و سیفعلی قرطاسی در انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اهر نام‌نویسی کرده‌اند.

با توجه به ثبت‌نام ۱۱۴ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر اهر و در صورت تأیید صلاحیت تمامی داوطلبان از سوی هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات، موجب شکنندگی آراء می‌شود این در حالی است که هم‌زمان برگزار شدن سه انتخابات مهم در اهر روزهای پرکار ستاد انتخابات و سایر عوامل را در پیش داریم که در اردیبهشت‌ماه امسال شاهد چهره‌ای انتخاباتی خواهیم بود.