آخرین عناوین اخبار » انتخابات » انتخابات 96 » شهرستان اهر » شهرستان ها » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 7155
دوشنبه - ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۱
فرماندار اهر در گفت‌وگو با اهرامروز:

۵۸۰ صندوق اخذ رأی ثابت و سیار در انتخابات شهرستان اهر پیش‌بینی می‌شود

۵۸۰ صندوق اخذ رأی ثابت و سیار در انتخابات شهرستان اهر پیش‌بینی می‌شود

سید محمد عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان اهر انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه اهر و هریس با شور و حال خاص و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را تجربه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به لحاظ این‌که انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی هر تک‌تک این انتخابات برای هر یک از مردم منطقه جذابیت و مشارکت خاصی دارد و با تجمیع این انتخابات‌ها در یک روز ۲۹ اردیبهشت‌ماه حماسه‌ای بی‌نظیر رقم می‌خورد.

فرماندار اهر با اشاره به اینکه شهرستان‌های اهر و هریس در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی به‌عنوان یک حوزه انتخابیه مطرح است، افزود: در این خصوص شهرستان اهر حوزه اصلی و شهرستان هریس حوزه فرعی محسوب می‌شود که هر دو این شهرستان‌ها در مجلس یک نماینده را دارا است.

عابدی بابیان اینکه در انتخابات سال گذشته مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ۱۰۷ شعبه اخذ رأی شامل سیار و ثابت در نظر گرفته‌شده بود، گفت: ولی امسال به دلیل این‌که سه انتخابات به‌صورت هم‌زمان در شهرستان اهر برگزار خواهد شد ۲۰۰ شعبه اخذ رأی اعم از ثابت و سیار در شهرستان اهر پیش‌بینی کرده‌ایم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر اضافه کرد: برای جمع‌آوری آرای مردم شهرستان اهر در انتخابات‌های ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی ۵۸۰ صندوق اخذ رأی ثابت و سیار در نظر گرفته‌ایم.

وی در ادامه بیان کرد: افزایش تعداد صندوق‌های اخذ رأی در مقایسه با انتخابات سال‌های گذشته باعث شده تا بر این حسب تعداد عوامل اجرایی و برگزارکنندگان انتخابات نیز افزایش یابد.