آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 11941
سه شنبه - ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

جلسه شورای مشورتی امور ایثارگران فرمانداری اهر برگزار شد

جلسه شورای مشورتی امور ایثارگران فرمانداری اهر برگزار شد

به گزارش خبرنگرا اهرامروز،  اولین جلسه شورای مشورتی امور ایثارگران فرمانداری شهرستان اهر در سال ۹۶ با حضور تمامی اعضا، معاون عمرانی شهردار اهر و رئیس نظام مهندسی شهرستان به ریاست فرماندار اهر برگزار شد.
سیدمحمد عابدی فرماندار اهر و رئیس شورای مشورتی امور ایثارگران در سخنانی تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از وظایف اصلی دست اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرده و عزم جدی مسئولان را جهت اشتغال فرزندان ایثارگران خواستار شد.
فرماندار اهر گفت: حضور ایثارگران در عرصه های مختلف با توجه به روحیه جهادی و عشق به کشورشان ضروری بوده و استفاده از ظرفیت ها و مهارتهایشان موجب بالندگی و شکوفایی ایران اسلامی خواهد بود.
عابدی تأکید کرد: خانواده های معزز شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران از سرمایه‌های ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی محسوب می‌شوند و مسئولان باید تمام توان خود را در راستای خدمت به ایشان به کار گیرند.
ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر ، نیز ضمن ارائه گزارش اقدامات مصوبات جلسات قبلی گفت: در راستای ارائه خدمات به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از جمله اشتغال فرزندان این قشر معزز، که یکی از دغدغه­های بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و این امر مستلزم یک تلاش همگانی و بستر سازی تمامی ادارات و نهادها میباشد و در این خصوص  اقدام ها و گام های موثری برداشته شده که الکترونیکی کردن خدمات از اهم آنهاست.
گفتنی است اعضای حاضر در جلسه پیرامون مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری پیشنهادات و نقطه نظرات خود را ارائه کردند و از مصوبات این جلسه می‌توان به انتقال مزار مطهر شهید خانش احمدزاده، پیگیری اشتغال خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از مجتمع مس انجرد، تکمیل نواقصات حسینیه اعظم شهدای اهر و حضور مسئولین ادارات در طرح سپاس اشاره کرد.