سرمربی تیم فوتسال مس سونگون: رده دوم به دردمان نمیخورد
سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص بازگشت این تیم به رده دوم جدول گفت: جایگاه مس قهرمانی بوده و از قرار گرفتن در رده دوم خوشحال نیستیم.