آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 24047
یکشنبه - ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر:

اهر با هویت فرهنگی شناخته می‌شود

به گزارش خبرنگار اهرامروز، مهدی زارعی در آیین گشایش نمایشگاه کتاب یاد یار مهربان که در کتابخانه عمومی شیخ شهاب‌الدین اهری برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب یاد یار مهربان طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام‌شده تا روز چهارشنبه دایر خواهد بود و نظر به پیشنهادات فعالان فرهنگی تا روز پنج‌شنبه تمدید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اهر قبل از هر چیزی یک شهر فرهنگی و تاریخی است، افزود: شهرستان اهر پیش از اینکه در اقتصاد و تولید شناخته شود با فرهنگ غنی که دارد شناخته‌شده است و اگر همین هویت فرهنگی را از این شهر بگیریم چیزی برای عرض‌اندام و یا شناخته شدن نخواهند داشت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر ضمن قدردانی از تلاش‌های دست‌اندرکاران نمایشگاه کتاب یاد یار مهربان، ادامه داد: نمایش کتاب‌های چاپ‌شده توسط نویسندگان اهری تنها گوشه‌ای از تاریخ و هویت فرهنگی شهرستان را نشان می‌دهد.

زارعی بابیان اینکه به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی نمایشگاه عکس ” نه به اعتیاد و آری به کتاب ” در کتابخانه عمومی آیت‌الله نجفی اهری افتتاح شد، گفت: هفته کتاب و کتاب‌خوانی فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های نویسندگان و پژوهشگران است.