آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 58919
یکشنبه - ۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰
رئیس اداره بهزیستی شهرستان اهر خبر داد؛

خرید یک باب منزل مسکونی به مددجوی خاص بهزیستی توسط خیر اهری

خرید یک باب منزل مسکونی به مددجوی خاص بهزیستی توسط خیر اهری

به گزارش اهرامروز، رئیس اداره بهزیستی شهرستان اهر از خرید یک باب منزل مسکونی برای مددجوی سرطانی و از کار افتاده دارای ۵ عائله خبر داد و اظهار داشت: این مددجوی خاص، هزینه های درمان بالایی دارد که فاقد مسکن بود و از این‌رو، شدیداً تحت فشار معیشتی قرار داشت.

لیلی اکبرزاده ضمن تقدیر و تشکر از حسن نیت و سخاوتمندی خیرین منطقه در کمک رسانی و دستگیری از افراد آسیب دیده، مشارکت‌های مردمی و مساعدت گروه هدف را از ارکان اساسی کمک به نیازمندان منطقه برشمرد و ادامه داد: از خیر اهری ساکن تبریز که با حسن نیت و دلسوزی هرچه تمام، امورات مربوط به مددجوی اداره‌ی بهزیستی در خرید مسکن و مساعدت در هزینه درمان را عهده دار شدند، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

رئیس بهزیستی اهر خاطر نشان نمود: خیرین منطقه چشم امید و چراغ راه مستمندان و نیازمندان جامعه هستند که همواره الگوی نیکوکاری و اشاعه ارزش‌ها را در اجتماع نشان می‌دهند.
این مقام مسئول در پایان از واریزی‌های عموم مردم و بویژه خیرین دلسوز به حساب مشارکت‌های مردمی اداره‌ی بهزیستی شهرستان اهر جهت خرید بسته های غذایی و بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان، نهایت تقدیر و تشکر و سپاسگزاری کرد.

انتهای پیام/