آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 19779
جمعه - ۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
با حضور در گلزار شهدای دوران دفاع مقدس؛

روز آتش‌نشان در شهرستان اهر گرامی داشته شد

روز آتش‌نشان در شهرستان اهر گرامی داشته شد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، صمد علی‌اکبر زاده اهری در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای دوران دفاع مقدس که به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی برگزار شد، اظهار کرد: روز آتش‌نشانی را به‌تمامی زحمت‌کشانی این عرصه خطیر و فداکار تبریک عرض می‌کنم و از ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی آتش‌نشان عزیز از طرف اعضای شورای اهر قدردانی می‌کنم.

رئیس شورای اسلامی شهر اهر با اشاره به اینکه از کمبودها و نارسایی‌های آتش‌نشانی بی‌خبر نیستیم، افزود: امیدوارم با اتحاد و همبستگی که بین مجموعه شهرداری، آتش‌نشانی و شورای شهر وجود دارد بتوانیم این کمبودهای امکاناتی را از پیش رو برداریم درحالی‌که ما وقتی شب سرمان را با آرامش بر زمین می‌گذاریم و آسوده می‌خوابیم بر سایه وجود آتش‌نشانان است.

وی ادامه داد: متأسفانه آتش‌نشانی اهر از امکانات مناسب برخوردار نیست و در واقع آتش‌نشانی این شهرستان به‌اندازه شهرهای کوچک نیز امکانات و تجهیزات لازم را ندارد امید به‌حق دارم که با همکاری همدیگر کمبودهای ناشی از امکانات را برطرف کنیم.

علی‌اکبر زاده بابیان اینکه تا زمانی که همدلی و اتحاد در بین مسئولین نباشد نمی‌توان اقدامات جدی در شهر اهر انجام داد، گفت: از مشکلاتی که در بین کارکنان آتش‌نشانی و شهرداری اهر وجود اطلاع داریم ولی برای رفع مشکلات موجود می‌بایست کمی‌صبر داشته باشیم.

انتهای پیام/