آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » جهاد و مقاومت » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 22094
دوشنبه - ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
با صدور پیامی؛

قدردانی بنیاد شهید از حضور مردم در تشییع پیکر جانباز شهید محمدحسن فتح اله پور

قدردانی بنیاد شهید از حضور مردم در تشییع پیکر جانباز شهید محمدحسن فتح اله پور

به گزارش اهرامروز، پیام تشکر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر به شرح زیر است؛

سلام بر شهدای عزیزی که بر خاک افتادند تا امروز در مقابل دشمن بر خاک نیفتیم و سر خم نکنیم؛ درود بر شهدای بزرگواری که چون شمع سوختند تا راه را برای امروزِ امتِ اسلام و جامعه بشری روشن کنند.

سلام و درود بر روح پر فتوح بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه ­ای (مدظلله العالی) و ارواح پاک و طیبه تمامی شهدای والامقام.

مردم فهیم و قدرشناس شهرستان اهـر بار دیگر افتخار آفریدند و با حضور باشکوه و حماسی خود در مراسم تشییع و خاکسپاری جانباز شهید حاج محمدحسن فتح اله پور برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم  افزودند که شایسته تقدیر است.

بدینوسیله بر حسب وظیفه از آحاد مردم شهید پرور و انقلابی شهرستان اهر، خانواده­های معزز شهدا و ایثارگران، امام جمعه محبوب و فرماندار محترم شهرستان اهر، روحانیت معزز، مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آ.شرقی، فرماندهی و پرسنل محترم سپاه عاشورا، فرماندهی و کارکنان محترم سپاه ناحیه اهر، فرماندهی و پرسنل محترم نیروی انتظامی شهرستان اهر، اداره اطلاعات، دادگستری، شهرداری، تبلیغات اسلامی، مسئولین و کارکنان سایر دستگاه­های اجرائی، بسیجیان، اصناف و بازاریان، فرهنگیان، دانشجویان، دانش ­آموزان و اصحاب رسانه که در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گرانقدر حضوری پرشور داشتند تقدیر و تشکر می نمایم.

دست مریزاد بر همت و عزم والایتان که در لحظات حساس با حضور گسترده و انقلابی خود پشتیبانی­تان را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می نمائید.

حضور سبز  شما  تجدید  میثاقی بود با آرمانهای والای حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر این مرز  و بوم و تجدید بیعتی شد با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)

احمد ابراهیمی

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر