آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 62473
چهارشنبه - 4 مهر 1403 - 13:41

امام جمعه اهر: جشن عاطفه‌ها دانش‌آموزان را به همدلی و محبت و کمک به یکدیگر تشویق می‌کند

امام جمعه اهر: جشن عاطفه‌ها دانش‌آموزان را به همدلی و محبت و کمک به یکدیگر تشویق می‌کند

به گزارش اهرامروز، آیت اله جواد حاجی زاده در مراسم جشن عاطفه ها در دبیرستان شهید مدنی اهر با بیان اینکه علم باید توام با معنویت باشد گفت:هر کس علم بیاموزد و به دیگران نیز یاد دهد به خاطر خدا یاد گرفته، به خاطر خدا عمل کرده و به خاطر خدا به دیگران یاد داده و این بهترین عمل می باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری به رشد علمی جامعه نسبت به قبل از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:بعد از انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) و درایت و مدیریت دانشمندانه و حکیمانه مقام معظم رهبری پیشرفت‌های خوبی در عرصه‌های علمی، فن آوری، دفاعی و نظامی به دست آورده ایم که به هیچ وجه با قبل انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.

وی با بیان اینکه اسلام دین خوبی‌ها و مهربانیهاست عنوان کرد:هر فرد مسلمانی که امکانات رفاهی دارد شایسته است به همنوعان خود و نیازمندان عالم کمک کند.

امام جمعه اهر خاطرنشان کرد: یکی از مراکزی که تاکنون توانسته به خوبی در عرصه‌های مختلف به نیازمندان کمک کند کمیته امداد است که این هم از آثار و برکات انقلاب اسلامی می باشد.

حاجی زاده افزود: جشن عاطفه‌ها نیز یکی از ابتکارات خوب فرهنگی می باشد که دانش آموزان را به همدلی و محبت و کمک به یکدیگر تشویق می کند.

گفتنی است در شهرستان اهر ۳۱ هزار دانش آموز در ۲۸۹ مدرسه مشغول تحصیل هستند که همزمان جشن عاطفه‌ها در تمامی مدارس اهر برگزار شد و دانش آموزان و کادر آموزشی در این امر نیک و خداپسندانه مشارکت کردند تا هیچ دانش آموزی به خاطر مسائل مالی از تحصیل محروم نباشد.

انتهای پیام/