آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » استانها » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 30785
دوشنبه - ۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱
فرماندار شهرستان اهر:

تأمین اجتماعی طی سال‌های اخیر، تأمین اجتماعی را به معنای واقعی محقق نموده است

تأمین اجتماعی طی سال‌های اخیر، تأمین اجتماعی را به معنای واقعی محقق نموده است

به گزارش اهرامروز، محمودی، فرماندار شهرستان اهر در مراسم معارفه رئیس شعبه اهر، بابیان اینکه تأمین اجتماعی سازمانی گسترده است که بالغ‌بر ٨٠ درصد مردم شهرستان تحت پوشش آن قرار داشته و یا از خدمات آن بهره‌مند هستند، اقدامات تأمین اجتماعی در جهت تسهیل و روان‌سازی امور مخاطبین طی سال‌های اخیر را بسیار حائز اهمیت دانسته و اذعان داشت، تکریم ارباب‌رجوع در همه ابعاد آن ازجمله خدمت‌رسانی، رعایت قوانین و مقررات و احترام به مخاطب، بایستی در سازمان‌ها وادارات نهادینه شود.

فرماندار شهرستان اهر بابیان اینکه رضایتمندی مردم از خدمات سازمان‌ها و نهادهای دولتی، موجبات اعتماد عمومی به‌نظام و دولت را فراهم می‌آورد، بر اجرای قوانین و مقررات به نفع مردم تأکید داشته و تصریح کرد رویکرد سازمان تأمین اجتماعی طی سال‌های اخیر بسیار متفاوت بوده و به معنای واقعی، تأمین اجتماعی را محقق نموده است.

محمودی، با اشاره به لزوم ساماندهی مشاغل خانگی و تعمیم پوشش بیمه‌ای به اقشار مختلف جامعه از جانب سازمان تأمین اجتماعی، توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیک در راستای افزایش سطوح دسترسی مخاطبین به خدمات در سازمان تأمین اجتماعی را بسیار مطلوب ارزیابی نمود.

جعفر سمساری، مدیرکل تأمین اجتماعی استان نیز ضمن قدردانی از تعامل مطلوب و سازنده مقامات شهرستانی با اداره تأمین اجتماعی اهر، تکریم ارباب‌رجوع را از اولویت‌های مهم سازمان دانسته و خاطرنشان کرد، گره‌گشایی از مشکلات بازنشستگان و بیمه‌شدگان بایستی در امور جاری همکاران، سرلوحه امور قرار گیرد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان با اشاره به توسعه خدمات اینترنتی سازمان طی سال‌های اخیر، ارتقای دقت در امور و کیفیت خدمات را ازجمله دستاوردهای سازمان طی سال‌های اخیر دانست که توانسته است رضایت مخاطبین و همدلی و همراهی آنان با سازمان را فراهم آورد.

سمساری، با معرفی ولی فتحی، به‌عنوان ریاست جدید شعبه اهر، از تلاش‌ها و زحمات داود ایزدخواه، ریاست اسبق شعبه اهر که به‌افتخار بازنشستگی نائل‌آمده است، قدردانی نموده و اذعان داشت وحدت و یکدلی همکاران در همه امور، تعالی هر چه بیشتر را به دنبال خواهد داشت.