آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 44480
یکشنبه - ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
فرماندار شهرستان اهر:

تجهیز ناوگان اورژانس بخشی از خدمات دولت تدبیر و امید است

تجهیز ناوگان اورژانس بخشی از خدمات دولت تدبیر و امید است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در آیین الحاق ۸ دستگاه آمبولانس بنز جدید به ناوگان اورژانس شهرستان اهر با تأکید بر اینکه نیروهای اورژانس، هلال‌احمر، راهداری و آتش‌نشانی در روزهای تعطیل و پر تردد در کنار مردم برای خدمات‌رسانی حضور مستمری دارند، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای نوسازی ناوگان اورژانس استان ۱۰۰ دستگاه آمبولانس خریداری کرده بود و به دلیل اینکه پلاک گذاری صورت نمی‌گرفت با تأخیر از گمرک ترخیص شد.

وی افزود: قرار بود تا پایان سال گذشته ۱۰۰ دانشگاه آمبولانس از گمرک ترخیص و در بین شهرستان‌ها توزیع شود اما مشکلاتی به وجود آمده بود که ما نیز پیگیر بودیم و پیگیری اصلی را رئیس دانشگاه علوم پزشکی انجام دادند.

فرماندار شهرستان اهر اضافه کرد: تجهیز ناوگان فوریت‌های پزشکی اورژانس بخشی از خدمات دولت تدبیر و امید است که می‌تواند در بحران‌ها و حوادث نقش مؤثری داشته باشند.

محمودی، شهرستان اهر را یکی از شهرستان‌های موفق آذربایجان‌شرقی در اجرای طرح تحول نظام سلامت عنوان کرد، گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در حوزه عمرانی و تجهیزاتی بهداشت و درمان شهرستان اهر صورت گرفته و آزمایشگاه این شهرستان سال گذشته در بین شهرستان توانسته بود رتبه برتر استانی را کسب کند.