آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » استانها » اقتصادی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 49032
چهارشنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
معاون دفتر امور روستایی و شوراهای آذربایجان‌شرقی:

تخصیص اعتبار ۵۶۱ میلیون تومان به روستاهای فاقد دهیاری اهر تا شهریورماه

تخصیص اعتبار ۵۶۱ میلیون تومان به روستاهای فاقد دهیاری اهر تا شهریورماه

به گزارش خبرنگار اهرامروز، ایرج مرندی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اهر با اشاره به اعتبارات تخصیص‌یافته به روستاهای فاقد دهیاری اهر و هوراند، اظهار داشت: اعتباراتی که به روستاهای فاقد دهیاری تخصیص می‌یابد بر اساس سرانه جمعیتی است به‌طوری که بر اساس سرشماری جمعیت سال ۹۰ در طول ۹ ماهه سال گذشته ۱۱۸ میلیون تومان به اهر و ۱۳۶ میلیون تومانی به روستاهای فاقد دهیاری هوراند تخصیص‌یافته است.

معاون دفتر امور روستایی و شوراهای آذربایجان‌شرقی افزود: سر جمع اعتبارات تخصیص‌یافته به روستاهای فاقد دهیاری شهرستان اهر در سال گذشته ۲۷۹ میلیون تومان و برای شهرستان هوراند ۲۲۶ میلیون تومان تخصیص‌یافته است.

وی ادامه داد: با توجه به سکونت ۴ هزار و ۳۹۸ نفر در روستای فاقد دهیاری اهر، در سال‌جاری تا به امروز ۵۶۱ میلیون تومان به روستاهای فاقد دهیاری شهرستان اهر اعتبار تخصیص‌یافته و اگر قرار باشد تا پروژه‌ای در روستاهای فاقد دهیاری اجرایی شود باید مشارکتی باشد.

مرندی تصریح کرد: در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در روستاها، ۸۰ درصد اعتبار پروژه‌ها از سوی بسیج سازندگی و ۲۰ درصد از سوی دولت تأمین می‌شود به‌طوری که این مشارکت‌ها در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی روستاها بسیار گره‌گشا است.