آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 37862
سه شنبه - ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر:

تردد ۹۴۵ هزار و ۲۸۷ دستگاه خودرو در جاده‌های شهرستان اهر

تردد ۹۴۵ هزار و ۲۸۷ دستگاه خودرو در جاده‌های شهرستان اهر

به گزارش خبرنگار اهرامروز، قاسم قمری در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به میزان تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر، اظهار داشت: طبق روال همیشگی جاده اهر – هریس – تبریز به لحاظ قرار گرفتن در شاه‌راه منطقه ارسباران پرترددترین محور شهرستان اهر به‌حساب می‌آید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر افزود: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین‌ماه سال جدید بیش از ۵۳۶ هزار و ۵۳۰ دستگاه اعم از سواری، وانت، کامیونت، مینی‌بوس، کامیون دو محور، اتوبوس و کامیون سه محور به بالا تردد در جاده اهر – هریس – تبریز ثبت‌شده است.

وی بابیان اینکه میزان تردد خودروها در تعطیلات نوروزی امسال در جاده اهر – هریس – تبریز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۱ درصدی را نشان می‌دهد، ادامه داد: روز گذشته به دلیل افزایش حجم تردد شاهد یک‌طرفه شدن جاده اهر – هریس – تبریز بودیم که اگر از این جهت با سال گذشته مقایسه کنیم این‌طور به نظر می‌رسد که ترددها در این محور کاهش‌یافته است.

قمری جاده اهر – مشکین‌شهر را یکی دیگر از محورهای پرتردد منطقه ارسباران برشمرد، گفت: در بازه زمانی تعطیلات نوروزی امسال ۲۲۷ هزار و ۵۶۱ تردد جاده اهر – مشکین‌شهر توسط دستگاه‌های تردد شمار به ثبت رسیده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر اضافه کرد: این در حالی است که دستگاه‌های تردد شمار تردد ۱۲۷ هزار و ۶۳۳ دستگاه خودرو در جاده اهر – کلیبر و ۵۳ هزار و ۵۵۸ دستگاه خودرو در جاده اهر – هوراند تردد داشته‌اند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه از مجموع ترددهای انجام‌شده در جاده اهر – هریس – تبریز بیش از ۲۰ هزار و ۹۷۵ مورد تخطی از سرعت مجاز ثبت‌شده است، ابراز داشت: متأسفانه خودروهای سواری و وانت‌بارها در این محور بیشترین تخلف و تخطی از سرعت مجاز را داشته‌اند.