آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 32014
جمعه - ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهرستان اهر:

شرکت غیردولتی عمران و توسعه منطقه ارسباران در اهر تشکیل می‌شود

به گزارش خبرنگار اهرامروز، علی شوره‌کندی در همایش اقتصادی توسعه منطقه ارسباران که در شهرستان اهر برگزار شد، با اشاره به اینکه شرکت غیردولتی عمران و توسعه منطقه ارسباران در اهر تشکیل می‌شود اظهار داشت: این شرکت با سرمایه خرد و کلان مردم تشکیل می‌یابد و هیچ ارتباطی با دولت ندارد در واقع وابستگی در این شرکت خصوصی با ادارات دولتی نخواهیم داشت

رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهرستان اهر افزود: هیئت‌مدیره شرکت عمران و توسعه ارسباران به‌نوعی از طریق مردم انتخاب و اداره می‌شود و از طرفی برای حصول نتیجه مطلوب از راهنمایی‌های نماینده مردم اهر و هریس در مجلس و فرماندار اهر بهره‌مند می‌شویم.

وی بابیان اینکه شرکت غیردولتی عمران و توسعه منطقه ارسباران در جهت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های عمرانی، آبادانی، صنعتی، کشاورزی، فرهنگی، بهداشتی و غیره با محوریت بهره‌مندی از مزیت‌های اقتصادی شهرستان اهر تشکیل می‌شود، گفت: هدف از تشکیل این شرکت جذب سرمایه‌های کوچک و بزرگ اهری‌های ساکن در مرکز استان و تهران برای اشتغال‌زایی است.

شوره‌کندی اضافه کرد: شرکت غیردولتی عمران و توسعه منطقه ارسباران بر خلاف شرکت تعاونی توسعه‌ای که قبلاً وجود داشت و موفق نبودند و علت موفق نبودن آن‌ها مدیریت به دست دولت بود از طرفی هم اعضای هیئت‌مدیره از رؤسای ادارات بودند.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهرستان اهر یادآور شد: اعضای شرکت غیردولتی عمران و توسعه منطقه ارسباران عموماً از مردم هستند و سعی کرده‌ایم تا هیئت‌مدیره از خود اعضای شرکت باشند و در واقع هیئت‌مدیره را کسانی تشکیل خواهند داد که مورد اعتماد مردم باشند.

وی در پایان‌بر لزوم حمایت از شرکت غیردولتی عمران و توسعه منطقه ارسباران تأکید و خاطرنشان کرد: آرزومندم و امیدواریم این شرکت در رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در شهرستان اهر و منطقه مثمر ثمر باشد.

انتهای پیام/