آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سلامت » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 58537
سه شنبه - ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر مطرح کرد:

شمار بیماران بستری در بیمارستان اهر مجدداً روند افزایشی گرفت/ ضدعفونی مناطق آلوده شهر به ویروس کرونا در اولویت قرار گیرد

شمار بیماران بستری در بیمارستان اهر مجدداً روند افزایشی گرفت/ ضدعفونی مناطق آلوده شهر به ویروس کرونا در اولویت قرار گیرد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمد میرزاپور در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر اهر با تبریک روز شوراها اظهار کرد: قصد ما از حضور در ساختمان شورای شهر این بود که روز شوراها را به اعضای شورای شهر اهر تبریک بگوییم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری اهر در بحث مقابله با ویروس کرونا در شهرستان اهر طی ۲ ماه گذشته با ضدعفونی و گندزدایی مناطق آلوده شهر به یاری شبکه بهداشت اهر آمد.

وی با اشاره به این‌که آمار مجدداً بستری بیماران کرونایی و مشکوک در اهر روند صعودی گرفته است، گفت: شرایط ویروس کرونا در شهرستان اهر همچنان قرمز است و کاهش آمار مبتلایان طی روزهای گذشته کمی گمراه کننده بود، که می‌توان گفت وضعیت شهرستان اهر هنوز عادی نیست.

میرزاپور با تاکید بر تداوم ضدعفونی و گندزدایی مناطق آلوده شهر اهر به ویروس کرونا خاطرنشان کرد: تقاضا داریم همکاری‌ها بین‌بخشی با شبکه بهداشت و درمان اهر در زمینه ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر توسط شهرداری همچنان تداوم داشته باشند تا شاید بتوانیم بر این ویروس غلبه کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر تصریح کرد: امیدواریم پیش‌بینی‌ها اشتباه باشد، اما آن‌طور که در جامعه می‌بینیم نتیجه شلوغی، ازدحام و بازگشت مردم به شرایط عادی، که اشتباهاً فکر می‌کنند وضعیت عادی شده با افزایش مجدد بیماران به وضوح دیده می‌شود.