آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 49746
سه شنبه - ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳
مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی:

محتکران قبل از دشمن به جنگ اقتصادی با مردم رفتند

محتکران قبل از دشمن به جنگ اقتصادی با مردم رفتند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، غفار ملکی در یادواره شهدای محله بهار و شهدای مدافع حرم آذربایجان‌شرقی در اهر که در مسجد باب‌الحوائج برگزار شد، با اشاره به این‌که ماحصل نامه‌ها و وصیت‌نامه‌های یک‌میلیون رزمنده دوران دفاع مقدس پشتیبانی از ولایت‌فقیه است، اظهار داشت: آزادی و امنیت را رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس به ارمغان آوردند.

وی افزود: سختی‌ها، جان‌فشانی‌ها و رشادت‌هایی که جوانان در دوران دفاع مقدس تحمل کردند امنیت کنونی را به مردم هدیه داد.

مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم بصیرت و آگاهی لازم را داشتند، گفت: شهدای مدافع حرم همانند ذاکر حیدری در زندگی هیچ‌گونه کم و کاستی نداشت و احساس کرد وقت دفاع از حرم ائمه معصومین است و به جبهه مبارزه با تکفیری‌ها رفت.

وی تصریح کرد: شهدا به خاطر دفاع از خاک میهن اسلامی نرفتند بلکه به خاطر دفاع از اسلام و حرمت ائمه معصومین(ع) به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند چون بصیرت داشتند.

مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به آغاز جنگ اقتصادی علیه ملت ایران گفت: متأسفانه پیش از آن‌که دشمنی باشد عده‌ای با احتکار اجناس توسط فرصت‌طلبان و مرفهان بی‌درد، مردم را زیر فشار قرار می‌دهند.

وی افزود: در زمانی زندگی می‌کنیم که جنگ اقتصادی از طرفی و از سوی دیگر ثروت‌مندان در فکر احتکار هستند و فقرا متحمل سختی شده‌اند چرا این‌گونه شده‌ایم؟

مسئول قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی، هفته دفاع مقدس را یادآور حقانیت، مظلومیت و جبهه حق و باطل ذکر کرد و گفت: ایرانیان به خاطر اینکه حقشان پایمال‌شده بود انقلاب کردند و از زندگی محروم بودند چون در زمان طاغوت ایران محل زندگی آمریکایی‌ها بود.

انتهای پیام/