آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 47892
یکشنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
همزمان با هفته دولت صورت گرفت؛

مدرسه یک کلاسه روستای مزرعه مزارع اهر کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، قادر رمضان پور در آیین کلنگ زنی مدرسه خیرساز یک کلاسه روستای مزرعه مزارع شهرستان اهر، اظهار داشت: روستای مزرعه مزارع از توابع بخش مرکزی شهرستان اهر با همت خیّر بزرگوار صارمی دارای مدرسه یک کلاسه می‌شود.

وی افزود: معرف این خیر مدرسه‌ساز آقای عباسی معروفان بوده‌اند که متأسفانه هر دو این بزرگواران به دلیل مشغله کاری نتوانستند در مراسم کلنگ زنی حضور یابند.

مدیر آموزش و پرورش اهر بابیان اینکه پیمانکار پروژه مدرسه یک کلاسه روستای مزرعه مزارع توسط خیر انتخاب می‌شود، گفت: طبق پیگیری‌های انجام‌یافته قرار است به‌زودی عملیات اجرایی ساخت این مدرسه شروع شود و امیدواریم در کمترین زمان ممکن شاهد تکمیل و بهره‌برداری از این مدرسه خیرساز باشیم.

زاهد محمودی، فرماندار شهرستان اهر در این آیین با اشاره به اینکه مدرسه محل تولد فکرهای خلاقانه و محل تربیت نخبگان کشور است، اظهار داشت: اکثر نخبگان و دانشمندان این مرز و بوم از روستاها برآمده‌اند.

وی افزود: امروز که شاهد کلنگ زنی مدرسه یک کلاسه خیرساز هم‌زمان با دهه ولایت و هفته دولت هستیم انشاالله این مدرسه محل تربیت نخبگان و محل تولد فکر بوده باشد.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: پرونده دانش آموزان روستایی را اگر در کنکور سراسری بررسی کنیم می‌بینیم دانش آموزان روستایی با کمترین امکانات اما با داشتن هوش سرشار توانسته‌اند رتبه‌های برتر کنکور و رتبه‌های دو و سه‌رقمی را کسب کنند.

گفتنی است، مدرسه تک کلاسه خیرساز روستای مزرعه مزارع شهرستان اهر هم‌زمان با هفته دولت کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/