آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » اقتصادی » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 45171
یکشنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
استاندار آذربایجان ‌شرقی:

مشکلی در تامین کالاهای اساسی آذربایجان ‌شرقی نداریم

مشکلی در تامین کالاهای اساسی آذربایجان ‌شرقی نداریم

به گزارش اهرامروز به نقل از مهر، مجید خدابخش ظهر امروز شنبه در جلسه تنظیم بازار استان در تبریز ابراز داشت: باید با برنامه ‌ریزی درست در راستای ذخیره‌ سازی ‌های به ‌موقع و هوشیارانه عمل شود .

وی همچنین با تاکید بر اینکه میزان نهاده‌ های دامی استان بیش از یک میلیون است، ادامه داد: واردات دام زنده یکی از نیازهای بازار است و واردات دام زنده و لاشه دام هر دو باید در دستور کار باشد.

خدابخش با تاکید بر اینکه برای پیشگیری از بروز مشکلات در فعالیت بخش دام و طیور در آینده، تامین نهاده های دامی به صورت جدی پیگیری باید شود، افزود: همچنین باید با رفع موانع با قیمت مناسب، گوشت قرمز از طریق کشورهای همسایه وارد بازار شود.

استاندار آذربایجان ‌شرفی با تاکید بر اینکه استان ظرفیت ها و پتانسیل های بسیار زیادی دارد، ادامه داد: در بحث تأمین کالای اساسی مشکلی در استان وجود ندارد ولی باید با برنامه‌ ریزی در راستای ذخیره‌سازی‌ های به ‌موقع و هوشیارانه عمل شود .

خدابخش همچنین با تاکید براینکه باید با گرانفروشی، احتکار و متخلفان مالی به صورت شدبدی برخورد شود، ابراز داشت: کسانی که ارز دولتی دریافت کرده‌اند، باید پاسخگو باشند.

وی افزود: اگر مواد اولیه ‌ای وارد بازار شده است، باید مشخص باشد که این مواد چگونه و به چه میزان وارد شده است.