آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 21338
دوشنبه - ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز:

وحدت تمامی اقشار مردم در محکومیت سخنان ترامپ مثال‌زدنی است

وحدت تمامی اقشار مردم در محکومیت سخنان ترامپ مثال‌زدنی است

حجت‌الاسلام یوسف خیری در حاشیه تجمع دانشجویان معترض به اظهارات ضد ایرانی رئیس‌جمهور آمریکا، در محوطه این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اهرامروز، اظهار کرد: دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعم از اساتید، اعضای هیئت‌علمی، کارمندان و دانشجویان در تجمعی اعتراضی اظهارات ضد ایرانی ترامپ رئیس‌جمهور را محکوم کردند.

وی با بیان اینکه ترامپ در اقدامی سخیف و وقیحانه سپاه پاسداران و ملت ایران را تروریست معرفی کرد گفت: ما امروز جمع شدیم تا بگوئیم که برخلاف یاوه گویی های رئیس‌جمهور آمریکا، ملت ما مردمی آگاه، هوشیار، متمدن و انقلابی است که با تاریخی غنی هرگز مقابل استکبار و زورگویان تسلیم نشده و همچنان با قدرت و صلابت به راه خود تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ذکر اینکه همه ما سپاهی هستیم عنوان کرد: سپاه پاسداران یعنی پاسداری از دین، انقلاب، اسلام و ارزشهای آن است و در این معنی همه ما و تمامی ملت ایران پاسداریم  و به آن افتخار می کنیم.

خیری بابیان اینکه اظهارات اخیر ترامپ نشان از بیزاری وی از زبان دیپلماسی است، اظهار کرد: اظهارات ضد ایرانی به معنی این بود که او از زبان دیپلماسی خوشش نمی‌آید که با فحاشی سخن می‌گوید.

وی ادامه داد: واکنش رئیس‌جمهور کشورمان به اظهارات ضد ایرانی و کذب ترامپ بسیار دقیق و عاقلانه بود و این اظهارات در حالی انجام شد که انسجام و وحدت تمامی اقشار مردم و جناح‌های سیاسی اصول‌گرا و اصلاح‌طلب در محکومیت سخنان رئیس‌جمهور آمریکا مثال‌زدنی بود.