آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 45712
دوشنبه - ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی:

پذیرش بار مالی افزایش ۴۰ نماینده مجلس شورای اسلامی توسط دولت

پذیرش بار مالی افزایش ۴۰ نماینده مجلس شورای اسلامی توسط دولت

به گزارش خبرنگار اهرامروز، بیت الله عبداللهی در خصوص سرنوشت طرح افزایش ۴۰ نماینده به تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: رئیس کمیسیون شوراها در جلسه کمیسیون اعلام کرد که دولت بار مالی افزایش تعداد نمایندگان را نمی‌پذیرد و به همین دلیل طرح افزایش ۴۰ نماینده به تعداد نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی از دستور کار خارج شد.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ولی اکنون وزیر کشور اعلام می‌کند که دولت با طرح افزایش تعداد نمایندگان موافق است و بار مالی آن را نیز می پذیرد.

وی در خصوص علت تغییر موضع دولت در خصوص طرح افزایش تعداد نمایندگان، افزود: برداشت من این بود که نماینده دولت کسی غیر از وزیر کشور این موضوع را اعلام کرده که دولت بار مالی طرح افزایش تعداد نمایندگان را نمی‌پذیرد و این فرد با برنامه دولت هماهنگی نداشته است.

عبداللهی ادامه داد: اکنون بحث افزایش تعداد نمایندگان در کمیسیون شوراها مطرح نیست زیرا نماینده دولت در آن مقطع گفته بود که بار مالی این موضوع را نمی پذیریم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اگر دولت بار مالی طرح افزایش تعداد نمایندگان را بپذیرد، این موضوع در کمیسیون شوراها و صحن مجلس مطرح می شود.