آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 52693
دوشنبه - ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
حجت‌الاسلام امیرفاطمی در گفت‌وگو با اهرامروز:

پیام‌ حماسه ۹ دی صیانت از ولایت و نظام است/ مردم علی‌رغم داشتن دیدگاه‌های سیاسی مختلف در مقابل دشمنان صف‌آرایی می‌کنند

پیام‌ حماسه ۹ دی صیانت از ولایت و نظام است/ مردم علی‌رغم داشتن دیدگاه‌های سیاسی مختلف در مقابل دشمنان صف‌آرایی می‌کنند

حجت‌الاسلام سید تقی امیرفاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، با اشاره به اینکه حماسه نهم دی‌ماه سالروز حضور مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار در اعتراض به حرمت‌شکنی گروهی غرب‌زده در جریان فتنه ۸۸ است اظهار داشت: فتنه گران در جریان اعتراضات سال ۸۸ حرمت‌شکنی کرده و اعتقادات مردم را جریحه‌دار کردند.

وی افزود: فتنه گران در عاشورای حسینی سال ۸۸ پرچم اباعبدالله الحسین(ع) را به آتش کشیدند و به مقدسات تعرض کردند و مردم زمان‌شناس و موقعیت‌شناس در محکومیت اقدام فتنه‌گران به‌صورت میلیونی راهپیمایی کردند و این حماسه‌آفرینی ملت ایران در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر با بیان اینکه حماسه ۹ دی نماد استقلال و غیرت مردم مسلمان و انقلابی ایران بود، گفت: مردم در حماسه ۹ دی نشان دادند که بر دین اسلام حساسیت و غیرت دینی دارند و نشان دادند اگر کسی در مقابل دین اسلام بایستد آن‌ها هم با وحدت و همدلی در برابر آن افراد خواهند ایستاد.

امیرفاطمی تأکید کرد: مردم در حماسه ۹ دی نشان دادند که اجازه نمی‌دهند افراد قلیل، گروه‌ها و جناح‌ها از خطوط قرمز و حدود الهی رد شوند، شاید کسی باور نمی‌کرد عزاداران امام حسین(ع) در محکومیت اقدام فتنه گران و تعرض به مقدسات دینی، با جوش‌ و خروش مقابل متعرضان به دین و شعائر دینی صف‌آرایی کنند و این اقدام عملی حسینیان بود.

وی یکی از پیام‌های حماسه ۹ دی سال ۸۸ را صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: وقتی دشمنان نتوانستند در جنگ سخت مقابل اقتدار مردم ایران اسلامی و نیروهای نظامی پیروز شوند و عملاً شکست خوردند تصمیم گرفتند در جنگ نرم سرمایه‌گذاری کنند و تخریب ارکان انقلاب و نظام اسلامی یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر تصریح کرد: دشمن سعی می‌کند تا به مردم القاء کند که نظام جمهوری اسلامی کارایی خود را ازدست‌داده است و خیلی‌ها نظام اسلامی را قبول نمی‌کنند ولی مردم در حماسه ۹ دی به گوش جهانیان رسانند از مقابل هرگونه تخریب انقلاب و نظام همانند زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس پای این انقلاب و نظام اسلامی خواهند ماند.

امیرفاطمی با تأکید بر اینکه مردم علی‌رغم داشتن سلایق مختلف، دیدگاه‌های سیاسی و اختلاف‌نظرها در مواقع بحرانی با اتحاد و همدلی در مقابل دشمنان صف‌آرایی می‌کنند، گفت: با وجود اینکه ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی سپری می‌شود، مردم ما با داشتن بصیرت به‌خوبی از حیله‌ها و توطئه‌های دشمنان که عملاً قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی رادارند آشنا هستند و حماسه ۹ دی اوج بصیرت مردم از توطئه‌های دشمن بود.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در حماسه ۹ دی خطاب به دشمنان تأکید کردند که هیچ‌ چیزی نمی‌تواند بین ولایت‌فقیه و آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی و آن‌ها فاصله ایجاد کند، امسال مردم در پاسخ به یاوه‌گویی‌های دشمنان انقلاب اسلامی در برنامه‌های یوم‌الله ۹ دی حضور یکپارچه و پرشوری خواهند داشت.

انتهای پیام/