به گزارش خبرنگار اهرامروز، بهبود سعادتی در نخستین جلسه شورای اسلامی شهرستان اهر با اشاره به اینکه برخی از مشکلات موجود در شهرستان از دغدغه‌های اصلی مردم محسوب می‌شود، اظهار کرد: بحث اصلی که از دغدغه‌های مردم به‌حساب می‌آید جذب نیرو در معدن مس انجرد است و طبق قانون اعضای شورای شهرستان هرلحظه‌ای که بخواهند می‌توانند برای بحث و بررسی مسائل و مشکلات از رؤسای ادارات نیز دعوت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اهر ادامه داد: از وقتی‌که فعالیت‌هایمان را در شورای اسلامی شهر و شهرستان آغاز کرده‌ایم اغلب سؤال مردم از ما این بود که نحوه جذب نیرو به معدن مس انجرد چگونه است؟ امیدواریم مدیرعامل معدن مس انجرد با قبول دعوت اعضای شورای شهرستان اهر به این سؤال مردم پاسخ داده و آخرین جزئیات از پیشرفت فیزیکی این معدن را تشریح کنند.

وی تکمیل بزرگراه اهر – هریس – تبریز را از مطالبات و درخواست‌های مردم منطقه ارسباران عنوان کرد، افزود: اعضای شورای شهرستان همانند سایر مسئولین برای پیگیری آخرین وضعیت این بزرگراه بازدید میدانی داشته باشند و علاوه بر آن باید ما نیز به‌عنوان منتخبان مردم پیگیر مطالبات و خواست‌های آن‌ها باشیم.

سعادتی بابیان اینکه اعضای شورای شهرستان اهر به‌عنوان منتخبان مردم حق این را دارند که از پروژه‌ها و طرح‌ها و حتی مشکلات شهری و روستایی اطلاع داشته باشند، گفت: می‌گویند عملیات اجرایی کارخانه آهک هیدراته شروع‌شده ولی بنده به‌شخصه به دلیل اینکه اطلاع‌رسانی کافی صورت نگرفته اطلاع چندانی ندارم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان اهر خاطرنشان کرد: دستگاه‌های ذی‌ربط برای تسهیل در رفت و آمد روستائیان هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل باغلارآراسی اقدام کنند و اگر در این پروژه مشکلی وجود دارد اعضای شورای شهرستان آماده همکاری هستند.

گفتنی است پاشاپور و قلندری از اعضای شورای اسلامی شهرستان اهر بر رفع مشکلات روستاها و روستائیان تاکید کردند.

انتهای پیام/