به گزارش اهرامروز، به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از مسئولین و بسیجیان با آیت الله جواد حاجی‌زاده امام‌جمعه اهر و عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

در این دیدار امام‌جمعه اهر ضمن تبریک و تهنیت هفته دفاع مقدس و آغاز بهار تعلیم و تربیت گفت: امروز در مسئله تعلیم و تربیت با وجود همه موانعی که در سر راه وجود دارد، حضرت آقا و همه ما دارای دغدغه هستیم. چون دشمنان اسلام نمی‌خواهند فرزندان ما آن‌طور که موردنظر رهبران دینی و دین و دیانت و خواست قلبی ماست، تربیت شوند.

وی افزود: علاوه بر وزارت آموزش‌ و پرورش و مدارس که دارای وظایف خاصی هستند، والدین و مربیان و اساتید وظیفه دارند تا دست‌به‌دست داده و فرزندانی درخور نظام جمهوری اسلامی و مبتکر و خلاق با اندوخته‌های علمی بالا تربیت نمایند.

آیت اله جواد حاجی‌زاده تأکید کرد: متأسفانه سند بالادستی تحول بنیادین آن‌طور که باید، تحقق نیافته و حضرت آقا نیز در این زمینه رضایت ندارند و همیشه بر این موضوع تأکید دارند که کارهایی در دولت آیت‌الله رئیسی انجام یافت و ان‌شاءالله در دولت فعلی این اقدامات ادامه خواهد یافت تا بتوانیم رضایت رهبر فرزانه انقلاب را در جهت تحقق سند تحول بنیادین جلب نماییم.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: علیرغم اینکه ما وارد جنگی ناخواسته و تحمیلی شده بودیم، اما چون خدا با ما بود، در این جنگ ساخته و پرداخته و برای همیشه بیمه شدیم.

وی افزود: در آغاز جنگ ما تجهیزاتی نداشتیم، اما امروز دشمن از تجهیزات پیشرفته ما در هراس است و کسی یارای آن را ندارد که نگاه چپی به کشور ما داشته باشد.

انتهای پیام/