به گزارش اهرامروز، بیت الله عبدالهی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۳، مهرماه) مجلس شورای اسلامی به عنوان دیگر نماینده مخالف کلیات طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه بیمه و ماده واحده آن اظهار کرد: اصل گزارش کمیسیون اقتصادی درست است اما دلیل مخالفت با آن این است که تنقیح قانونی که در سال ۱۳۵۲ تصویب شده است در شرایط کنونی کشور کارایی ندارد و مجلس نباید برای آن وقت بگذارد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هم اکنون در منطقه دشمن صهیونیستی جنایت خود را به اوج رسانده است. جایگاه مجلس در مخالفت با این مسلمان کشی کجاست و باید چه برنامه‌ای در این باره داشته باشد، آیا مردم به ما رای داده‌اند که به تنقیح قوانین گذشته بپردازیم یا بحران آب شرب و کشاورزی، مشکلات بازنشستگان، پرداخت مطالبات گندم‌کاران را حل کنیم؟

این نماینده مردم در مجلس دوزادهم تاکید کرد: شهرک‌های صنعتی کشور که سرمایه‌گذاران به منظور رفع مشکل اشتغال در آنها سرمایه‌گذاری کرده‌اند فاقد زیرساخت‌های لازم برای تامین برق و سیستم فاضلاب هستند کما اینکه ما این مشکل را در حوزه انتخابیه خود داریم، این موضوعی است که مجلس باید ورود کند. از سوی دیگر عدم پرداخت تسهیلات بانکی به تعطیلی تولید در کشور منجر شده است. بنابراین کم کردن قوانین دست است اما اولویت کنونی کشور نیست.

در ماده واحده طرح مذکور که به تصویب نمایندگان رسید آمده است؛ فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه بیمه منسوخ اعلام می‌گردد./

پایان پیام/