به گزارش اهرامروز، سرهنگ منصور مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در تهیه و توزیع موادمخدر فعالیت می‌نمایند مراتب در دستورکار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری۱۱ با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی دقیق محل موردنظر، طی هماهنگی قضایی در بازرسی از محل فعالیت متهم موفق به کشف هفت کیلوگرم انواع موادمخدر شدند.

وی با اشاره به اینکه موضوع پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاقچیان، استحصال‌کنندگان موادمخدر و سوداگران مرگ در دستورکار پلیس قرار دارد و شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خود را پیرامون این موضوع از طریق تلفن ۱۱۰ و هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تشکر را از طریق سامانه ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان هوراند در رابطه با نقش والدین در زمینه پیشگیری گفت: والدین می‌بایست نظارت محسوس و غیرمحسوس بر شرکت کودکان و نوجوانان در مهمانی‌ها و محافل دوستانه داشته باشند، از به کار بردن موادمخدر و طبابت خانگی (مصرف خودسرانه دارو) خودداری، ارتباط خود با فرزندان را تقویت و از چگونگی معاشرت و دوست‌یابی فرزند خود آگاه باشند.

وی تاکید کرد: فرزندان خود را نسبت به مضرات و عواقب ویرانگر موادمخدر آگاه سازید و آن‌ها را به ورزش جسمانی فعال تشویق کنید تا آن‌ها در دام اعتیاد گرفتار نشوند.

انتهای پیام/