به گزارش اهرامروز، بیت‌اله عبدالهی، با اشاره به آسیب‌های ناشی از قطعی‌ مکرر برق که باعث موجی از نارضایتی بین مردم شده است، گفت: متاسفانه ناترازی برق در شمال شرق استان آذربایجان شرقی بیداد می‌کند و هم باعث نارضایتی مردم شده است و هم حوزه صنعت این منطقه را فلج کرده است.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قطعی برق برای شهرک‌های صنعتی اهرو هریس هم مشکلات جدی ایجاد کرده است و عدم تامین برق پایدار برای این شهرک‌ها باعث هدررفت سرمایه تولیدکنندگان شده است و عدم تامین برق مورد نیاز آنها باعث آسیب جدی به منابع مالی سرمایه‌گذاران و انصرافشان از فعالیت در این بخش می‌شود.

وی یادآور شد: قطعی برق به حوزه کشاورزی نیز آسیب جدی وارد کرده است چرا که به طور مکرر برق چاه موتورهای کشاورزی قطع می‌شود و این موضوع موجب نارضایتی کشاورزان این منطقه شده است. از سوی دیگر قطعی مکرر برق در منازل مسکونی نیز به وسایل برقی آسیب وارد کرده و زندگی مردم را مختل کرده است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: با توجه به اینکه برق یکی از نیازهای اساسی مردم و تولیدکنندگان محسوب می‌شود، انتظار می‌رود وزیر جدید نیرو به سرعت برای رفع این مشکل تدبیری بیندیشد چرا که قطعی مکرر برق باعث ایجاد اختلال در کل سیستم کشور شده است.

پایان پیام/