به گزارش اهرامروز، اباذر عباسپور دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کلیبر روز چهارشنبه ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۳ با اشاره به استقبال کم‌سابقه گردشگران از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این منطقه گفت: کلیبر برای دومین بار در تابستان امسال به رکوردی ‌کم‌نظیر در جذب گردشگران دست یافته و تمامی مراکز اقامتی این شهرستان با تکمیل ظرفیت صددرصدی مواجه شده‌ است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کلیبر اداکه داد: یکی از دلایل اصلی رشد چشمگیر استقبال گردشگران، جنگل‌های بکر ارسباران است که این جنگل، با تنوع زیستی، مناظر خیره‌کننده و جاذبه‌های تاریخی، همواره مقصد محبوب گردشگران داخلی و خارجی بوده‌ است.

او افزود: منطقه ارسباران، با آب و هوای معتدل و خنک خود در تابستان، به‌ویژه در ماه‌های گرم سال، فضایی ایده‌آل برای گردشگران فراهم کرده و نقش مؤثری در افزایش حضور مسافران ایفا می‌کند.

عباسپور همچنین با اشاره به زیرساخت‌های تأسیسات گردشگری در کلیبر گفت: اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کلیبر با سه واحد هتل، دو واحد مهمانپذیر، یک واحد متل و ۱۲۰ واحد بوم‌گردی تحت پوشش خود، همواره در تلاش است تا خدمات ارزنده‌ای به مسافران و گردشگران ورودی ارائه دهد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کلیبر گفت: طی سال‌های اخیر این شهرستان به یکی از قطب‌های گردشگری مهم در استان آذربایجان‌شرقی تبدیل شده و با توجه به رشد بی‌سابقه ورود گردشگران به این منطقه، این روند همچنان در حال افزایش است.

انتهای پیام/