ریچارد یو، مدیر عامل شرکت هوآوی، در نامهای سرگشاده از لیست اولویتهای هوآوی در سال 2019 و همچنین از برنامههای 5 تا 10 سال آینده و مشکلات پیشرو پرده برداشت. او به موفقیت شرکتش در فروش 200میلیون گوشی هوشمند در سال 2018 اشاره کرد؛ موفقیتی که هوآوی را به دومین تولیدکننده گوشیهای هوشمند در سطح جهانی تبدیل کرده است.
به گفته ریچارد یو 100 میلیون دستگاه دیگر که شامل کامپیوترهای شخصی، تبلتها، گجتهای پوشیدنی و ... می شود نیز در سال 2018 به فروش رسیده است. پس از سامسونگ و اپل، این سازنده چینی به سومین تبلتساز بزرگ دنیا تبدیل شده است.
لازم به ذکر است از دیگر برنامههای مهم سال 2019 این برند، حفظ اعتماد مصرفکنندگان نسبت به هوآوی است.
این شرکت همچنین قصد دارد با سرمایهگذاری بیشتر روی تحقیقوتوسعه از جمله اینترنت G5 و هوش مصنوعی، اکوسیستمی ایجاد کند که به «تجربهای هوشمندانه در هر سناریو برای مصرفکننده» ختم شود. ریچارد یو همچنین گفت که هوآوی به قدرت هوش مصنوعی ایمان دارد و خود را نسبت به استفاده از این تکنولوژی در جهت اعمل انسان دوستانه از جمله کمک به کودکان ناشنوا متعهد میداند.
در انتها لازم است به مطابقت صد در صدی فعالیت این شرکت با حریم خصوصی چارچوبهای فناوری کشورهای مختلف در جهان اشاره کرد که به نوعی بیانگر آمادگی این برند در جهت ایجاد روابطی ایمن و در عین حال سازنده است.