راهکار نوین بازاریابی #به_اشتراک_بگذارید_ارزان_بخرید

 امروزه در کسب‌و‌کارهای اینترنتی تمایل افراد برای به اشتراک‌گذاری پست‌هاى شبکه‌هاى اجتماعى، به صورت طبیعى (ارگانیک)، بسیار پایین است. این مهم در مورد معرفی محصولات و ایده‌های جدید و یا پیشنهادات فروش ویژه به یک چالش اساسی برای سازمان‌ها تبدیل شده است و کسب‌و‌کارها مجبور هستند محتواى خود را با استفاده از صرف هزینه و به صورت غیر طبیعى، پخش کنند. که عموما اثربخشى مناسبى نخواهد داشت.

تیم بازاریابی پاک سمن در یک اقدام نوین، با طراحى چالشی تحت عنوان:

#به_اشتراک_بگذارید_ارزان_بخرید با بهره‌گیرى از یک حرکت اجتماعی در بستر شبکه‌های اجتماعی به کاربران انگیزه فعالیت دسته‌جمعی برای خرید اینترنتی ارزان‌تر را براساس منفعت عمومى، ارائه می‌کند.

پاک سمن، مبتکر و تولیدکننده محصولات ارتوپدى و کمک درمانى

به صورتى که در محدوده زمانى مشخص شده، هر چه میزان اشتراک‌گذارى بالاتر باشد، براساس الگوریتم طراحى شده، قیمت کالا براى همه ارزان‌تر مى‌شود.

 برای رسیدن به این مقصود بعد از بررسی رفتار کاربران یک تابع منحصر به فرد با در نظر گرفتن همزمان پارامترهای میزان مشارکت، قیمت محصول و زمان، تعریف شده است. نتیجه اعمال این تابع بر قیمت کالا، کاهش آن به طرز معنا داری با افزایش به اشتراک گذاری خواهد بود. این مدل باعث بالا بردن انگیزه برای مشارکت کابران به صورت عمومى، در اشتراک‌گذارى پست محصول، خواهد شد.  

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این چالش به سایت پاک سمن مراجعه کنند.