سید روح‌الله موسوی مدیرعامل اپلیکیشن «اوبر» با اشاره به نوآوری‌های خلاقانه انجام شده در طراحی این نرم افزار گفت: برای حضوری قدرتمند در حوزه خدمات اینترنتی در خانواده بزرگ «اوبر» به مسافران و رانندگان نگاه ویژه‌ای داشته‌ایم. رانندگان به عنوان بازوهای اجرایی «اوبر» از طریق مکانیزمی ویژه جذب سیستم می‌شوند و «اوبر» نیز خود را متعهد به ارائه خدمات ویژه به آنها می‌داند.

موسوی با اشاره به لزوم رعایت حقوق شهروندی رانندگان در «اوبر» به مزیت ویژه بیمه تامین اجتماعی رانندگان «اوبر» اشاره کرد و افزود: در اوبر به دغدغه اصلی رانندگان که همان آینده شغلی آنها بوده است از طریق بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی پایان داده‌ایم تا در کنار هم برای موفقیت خانواده بزرگ اوبر متعهدانه فعالیت کنیم.

مدیرعامل اوبر با اشاره به مزیت‌های استفاده از سرویس درخواست تاکسی اینترنتی اوبر برای مسافران نیز گفت: جذابیت‌های استفاده از اوبر به همین جا ختم نمی‌شود و اوبر برای مسافران خود نیز امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفته است. یکی از این ویژگی‌ها طراحی بستری برای مسافران وفادار اوبر است که آنها نیز از طریق معرفی دوستان خود به خانواده اوبر بتوانند برای خود درآمدزایی کنند. در این روش مسافر از هر سفر دوستان خود از طریق اپلیکیشن اوبر سودی مادام العمر دریافت می‌کند.

موسوی افزود: صرفه‌جویی درهزینه‌های عمومی مردم، بالا بردن قدرت خرید، اشتغال‌زایی پایدار و تأمین آینده کاربران اوبر ازجمله اهداف گروه بزرگ ما به شمار می‌رود که از آذرماه و با فعالیت رسمی و سراسری آن در کشور در اختیار عموم قرار خواهد گرفت و در فاز اول، خدمات تاکسی اینترنتی آن در دسترس قرار خواهد گرفت.