دومین هم‌نشینی کلوب مارکتینگ با پیش‌بینی حضور صد نفر از فعالان حوزه‌ی تبلیغات و برندینگ هجدهم مهرماه در خانه‌ کارمان برگزار خواهد شد.

موضوع این هم‌نشینی چگونگی تبلیغات در دوران رکود است، چیزی که در بازار فعلی صنعت تبلیغات و بازاریابی به عنوان یکی از اصلی‌ترین چالش‌های پیش روی صاحبان کالا و خدمات است.

علاوه بر فراهم آمدن فضایی برای نتورکینگ بین فعالان حوزه‌های مختلف، دو پرزنت دیگر نیز با موضوعات مرتبط با تبلیغات و همچنین نگاه به بازار ایران از لحاظ اقتصادی برای دوستداران این موضوعات ارائه خواهد شد.

دومین هم‌نشینی کلوب مارکتینگ با موضوع تبلیغات در دوران رکود از ساعت ۱۸ الی ۲۱ روز ۱۸ مهر ۱۳۹۷ در خانه کارمان برگزار خواهد شد و شرکت تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ لاوان و استودیوی خلاق مودندو به عنوان اسپانسر اصلی این رویداد حمایت مالی آن را بر عهده گرفته‌اند.

مجموعه اخبار رسمی در نقش حامی رسانه‌ای در کنار تیم اجرایی کلوب مارکتینگ قرار گرفته‌ و به بازنشر اخبار این رویداد خواهد پرداخت. ضمنا مجید کثیری مدیرعامل اخبار رسمی یکی از سخنرانان این هم‌نشینی است.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیط و حضور در دومین رویداد کلوب مارکتینگ می‌توانند به آدرس evand.com/cloob-marketing-2 مراجعه کنید.