شناسایی نیاز مشتریان و برآوردهسازی این نیازها در تمامی کسب و کارها به عنوان ابزار خدمات پس از فروش خواهد بود، شرکت هوآوی به بهانه سال نو میلادی تلاش کرده است که با برگزاری کمپین خدمات رایگان «سال نو، خدمت نو» به رسالت خود در خصوص ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت و متناسب با نیاز مشتریان ادامه دهد.
این شرکت به تازگی جشنواره ای تحت عنوان خدمات رایگان را در تمامی شعب خدمات خود در سرتاسر ایران برگزار میکند که به موجب آن دارندگان محصولات هوآوی میتوانند به مدت هفت روز از تاریخ 15 تا 20 دی ماه 97 با مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش از خدمات رایگان هوآوی بهرهمند شوند.
این جشنواره برای تمامی مدلهای هوآوی دارای گارانتی و همچنین مدلهایی که گارانتی آنها به پایان رسیده است در نظر گرفته شده و مشتریان از خدمات رایگان شامل برطرف کردن عیوب نرم افزاری، نصب آخرین بهروز رسانیهای ارائه شده در کنار خدمات پشتیبانگیری و بازیابی اطلاعات بهرهمند خواهند شد. به علاوه خدمات ارزشمند دیگری مانند کالیبره کردن سنسورها و صفحه نمایش، انجام خدمات بهینهسازی تنظیمات گوشیهای هوآوی نیز در این رویداد به صورت رایگان ارائه خواهد شد. همچنین به صورت روزانه هدایای ارزشمندی چون مچبند هوشمند هوآوی (A1 Band) از طریق قرعه کشی به مراجعان همان روز اهدا خواهد شد.
البته نکته قابل توجه این است که این کمپین تنها به صورت حضوری صورت نمیگیرد و همه کاربران میتوانند از مزایای آنلاین این کمپین در پیج اینستاگرام هوآوی با نام huaweimobilefarsi@ نیز بهرهمند شوند. کمپین آنلاین به منظور معرفی خدمات هوآوی است که شرکتکنندگان در بخش آنلاین 135 هدیه ارزشمند شامل بستههای ویژه هدایای هوآوی (مچ بند هوشمند هوآوی، پاوربانک، اسپیکر بلوتوث، هندزفری و شارژر فندکی خودرو) و بسته خدمات اضافه هوآوی مخصوص دارندگان محصولات این شرکت شامل (3 ماه بیمه شکستگی صفحه نمایش و 6 ماه گارانتی اضافه) برای مشتریان در نظر گرفته شده است.
علاقهمندان برای اطلاعات بیشتر در خصوص سایر جزئیات این رویداد میتوان با شماره 02142000 تماس یا به اپلیکشن Hi-Care که در همه گوشیهای هوآوی به صورت پیش فرض نصب شده است مراجعه کنند. به علاوه از روز جمعه اطلاعات بیشتری در خصوص این کمپین خدمات پس از فروش در صفحه اینستاگرام هوآوی huaweimobilefarsi@ در دسترس است.