هواوی به عنوان دومین نام تجاری گوشیهای هوشمند در دنیا متعهد به تولید تجهیزاتی هوشمند است که به سادهسازی زندگی مصرفکنندگان کمک کند.
موفقیت جهانی هوآوی مستلزم تمرکز بر نوآوری است که برای مشتریان ارزش ایجاد میکند. به عنوان یک شرکت مشتریمدار، هدف ما این است که تلاش کنیم و بهترین تجربه ممکن را برای کاربران فراهم آوریم.
هوآوی معتقد است که چالشها را میتوان به فرصتهای جدید تبدیل کرد، زمانی که ما از دیدگاه مشتری نگاه میکنیم آنچه آنها میخواهند رامییابیم، سپس راههایی برای ارائه آن ارائه میکنیم.
هوآوی با توجه به روندهای جدید جهانی تجربه مشتری را در مرکز توجه قرار میدهد و با هوشمندسازی بیشتر فرآیند خرید تجهیزات خود سعی دارد آن را برای مشتریان دلپذیرتر کند. با این رویکرد، Huawei در حال برنامهریزی برای باز کردن فروشگاههای بیشتر در سراسر خاورمیانه و آفریقا برای اطمینان از ارائه خدمات مشتری در سطح جهانی با مفاهیم نوآورانه است چرا که این شرکت اطمینان دارد روش جدید خردهفروشی این شرکت تجربه مشتری و همچنین خدمات پس از فروش را افزایش خواهد داد.
هوآوی برای استمرار نوآوری سرمایهگذاری گستردهای در بخش تحقیق و توسعه دارد. Huawei ششمین سرمایه گذار بزرگ در جهان در زمینه تحقیق و توسعه در قیاس با کل شرکتهای دیگر دنیا است که بیش از 12 میلیارد دلار در سال گذشته در این مورد سرمایهگذاری کرده است که به صورت متوسط 14.9 درصد بیشتر از سایر فروشندگان گوشیهای هوشمند جهانی است.
هواوی یکی از چندین شرکت در سطح جهانی است که درآمد قابل توجهی از درآمد فروش سالیانه خود را در جهت تحقیق و توسعه سرمایهگذاری میکند و 17 مرکز تحقیق و توسعه، 36 مرکز نوآوری و 45 مرکز آموزشی در سراسر جهان را تأسیس کرده است. این رویکرد در تحقیق و توسعه به هواوی این امکان را داده که اولین شرکتی باشد که چیپست هوشمصنوعی هوشمند (AI) در صنعت گوشیهای هوشمند را ارائه دهد.
در سال 2017، Huawei اولین پردازنده موبایل جهان با امکان پردازش هوش مصنوعی در گوشی Huawei Mate 10 عرضه کرده است. علاوه بر این، هوآوی تجربه بهرهگیری از هوش مصنوعی را به سطح جدیدی در مشارکت با Leica برای یکی دیگر از محصولات پیشرفته خود رسانده است: HUAWEI P20 Pro نخستین دوربین 40 مگاپیکسلی Leica سه بعدی دنیا را ارائه میدهد که با تشخیص صحنه با هوش مصنوعی به منظور جذب کامل نور و تنظیمات کامل آن در سناریوهای کم نور طراحی شده است. از سوی دیگر در سری گوشیهای میان رده در سطح جهانی، سری HUAWEI nova نقش پرنگی در ارائه تجربیات جذاب کاربری در گوشیهای هوشمند به کاربران دارد. به زودی در این سری HUAWEI nova 3 و Huawei nova 3i که به هوش مصنوعی مجهز شدهاند، با پیشرفتهای مهمی در دوربینهای خود به بازار ارائه میشوند. هر دو گوشی هوشمند دارای دوربین سلفی دوگانه با کیفیت 24 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل با قابلیت هوش مصنوعی هستند و این تنها یکی از ویژگیهای ممتاز این گوشیها در سری گوشیهای میان رده است.
Huawei امسال از رتبه 129 به رتبه 83 بین 100 شرکت برتر جهانی در لیست Fortune 500 رسیده است. این شاخص یک شاخص مهم برای شرکتهای مشهور برای اندازهگیری نقاط قوت، اندازه و رقابت بینالمللی خود است، موفقیتی که فراتر از مرزها، ملیت و تفاوتهای فرهنگی است. به علاوه براساس گزارش GFK در ماه می 2018، سهم بازار هوآوی در خاورمیانه و آفریقا 21 درصد بوده است که در مقایسه با سهم بازار در دسامبر 2017، 31.25 درصد افزایش یافته است.
لازم به ذکر است که هم اکنون هوآوی برند 79 در لیست برندهای ارزشمند Forbes در جهان است که نشاندهنده موفقیت این شرکت در سطح جهانی است. Huawei پیشرفت قابلتوجهی در صنعت و استفاده از تجربه در توسعه واحد پردازش گرافیکی (GPU) داشته است و تکنولوژی GPU Turbo را برای پردازش برنامههای کاربردی گرافیکیمانند بازیها ارائه کرده است.
بازی یکی از ویژگیهای مهم هر گوشی هوشمند امروز است و GPU Turbo موجب افزایش کارایی GPU، بهبود کیفیت تصویر و کارایی کلی در گوشیهای هوشمند Huawei میشود که از ماه اوت با HUAWEI Mate 10 و P20 Series آغاز میشود. هر روز یک سازنده گوشی هوشمند را به راحتی پیدا نمیکنید که دستگاههای نوآورانهای را طراحی کند که برای برآورده ساختن خواستههای کاربران و برای به هیجان آوردن آنها با ویژگیهای باور نکردنی و عملکرد قدرتمند در دسترس باشد. اما این دقیقا همان چیزی است که Huawei CBG انجام داده است. نوآوری سوختی ضروری است که همه چیز را در Huawei جلو میبرد و موجب پیشرفتهای عمده این شرکت میشود.