پیشرو در ماکتینگ و برندینگ پزشکی:
مجموعه نگاه آرمانی از سال 1389 فعالیت خود را به عنوان اولین مرکز تخصصی مارکتینگ و برندینگ خدمات درمانی و پزشکی با رویکرد ارائه خدمات بهینه در زنجیر سلامت کشور، آغاز کرد. این مجموعه دارای امکانات سختافزاری و نرمافزاری و از همه مهتر یک تیم اجرایی خلاق و متخصص در حوزههای بازاریابی مدرن پزشکی است.
مهندس مهدی صنم پور بنیانگذار مارکتینگ و برندینگ خدمات درمانی و مدیرعامل مجموعه نگاه آرمانی از دیرباز جزء فعالان عرصه بهداشت و درمان در سطوح مدیریتی بوده است. ما در طی سالها فعالیت تخصصی در حوزههای بازاریابی پزشکی و صنایع وابسته، با یک چالش بسیار مهم در این بخش مواجه شدیم. موضوع از این قرار بود؛ با اینکه جمعیت کشور رو به افزایش است و بالطبع میزان ابتلا به بیماری به ویژه بیماریهای نوظهور در بین افراد جامعه بیشتر شده، چرا بخش عمدهای از مراکز پزشکی و خدمات درمانی یا در حال ورشکستگی هستند و یا با کمترین پتانسیل کاری و درآمدی، با سختیهای زیادی مواجه هستند؟ چرا برخی از مراکز خدمات درمانی برای جذب و افزایش بیماران خود به روشهای غیر حرفهای روی آوردهاند؟
راه حل یک چالش مهم:
تیم نگاه آرمانی با کمک تیم تحقیقات بازار خود و جستجو در بازار پزشکی و در نهایت با کمک بیش از 10 سال تجربه تخصصی خود در بازار کسبوکار خدمات درمانی، پاسخ سوالات بالا را پیدا کرده است. حلقه مفقوده در حوزه بازاریابی پزشکی و خدمات درمانی، استفاده از روشهای درست بازاریابی براساس متدولوژی روز دنیا است. روشهایی که به یک مرکز پزشکی کمک میکنند تا در نگاه مخاطب هدفشان، بهتر و بیشتر دیده شوند. چرا که امروزه با افزایش دغدغههای زندگی شهری، افزایش ترافیک و کمبود وقت، افراد جامعه برای دریافت خدمات پزشکی به جای آنکه از خانه بیرون بزنند و پزشک یا مرکز خدمات درمانی خود را بیابند، با چند کلیک ساده و سریع در فضای وب و اینترنت به پی جوئی پزشک خود می پردازند.
مجموعه نگاه آرمانی به عنوان پیشرو در حوزه بازاریابی مدرن پزشکی و خدمات درمانی، برای حل این مشکل پلنهای جذاب و جالبی پیشنهاد میکند. این پلنها که شامل طراحی، اجرا و پیادهسازی سیستمهای دیجیتال مارکتینگ پزشکی، تدوین بازاریابی کامل پزشکی و مدیریت شهرت، مراکز پزشکی را به راحتی و با دسترسی زیاد در شعاع دید میلیونها مخاطب هدف در سراسر کشور قرار خواهد داد.
این شیوه جدید بازاریابی که به بازاریابی مدرن پزشکی معروف است شهرت و اعتبار شما را در کمترین زمان ممکن به اطلاع بیشترین افراد ممکن در سراسر کشور میرساند.
چرا بازاریابی مدرن پزشکی؟
یکی از ابزارهای مهم در بازاریابی مدرن پزشکی؛ طراحی سیستمهای دیجیتال مارکتینگ پزشکی است. استفاده از این روشها کمک میکند تا به مشتریان نزدیکتر شویم، درک بهتری نسبت به آنها داشته باشیم و در نهایت ارتباط خود را با آنها حفظ کنیم. با برقراری این ارتباطات و با کمک موتورهای جستجو در فضای وب و رسانههای جمعی، موقعیت اجتماعی و اعتبار مرکز پزشکی، در دید مخاطب هدف به شدت افزایش خواهد یافت.
اگر به بازاریابی مدرن پزشکی توجه نکنیم چه میشود؟
نگاه آرمانی با تجربه 20 ساله خود در حوزههای بازاریابی در پاسخ به این سوال میگوید: در ظاهر و در کوتاه مدت اتفاق محسوسی نخواهد افتاد ولی شاید سرنوشت مرکز پزشکی و خدمات درمانی شما در آیندهی نزدیک و با پذیرش تغییر در سبک و شیوههای بازاریابی توسط رقبا و ورود آنها به عرصههای بازاریابی نوین، سرنوشت نسل منقرضشده دایناسورها باشد. چرا که گفته میشود اگر آنها نیز با تغییرات محیطی همسو میشدند شاید به سمت انقراض و نابودی نمیرفتند.
بگذارید به شما کمک کنیم تا در نبرد آنلاین بازاریابی پزشکی برنده باشید
برای موفقیت در دنیای اینترنت، نیاز به یک استراتژی کامل و جامع دارید که شامل وب سایت پاسخگو مبتنی بر بازاریابی، تبلیغات گوگل، تبلیغات بنری، تبلیغات سایتهای پربازدید، بهینهسازی برای موتورهای جستجو (سئو)، رسانههای اجتماعی و دهها تکنیک بازاریابی آنلاین است.
ما در حوزه بازاریابی دیجیتال خدمات درمانی تخصص داریم؛ پس اجازه دهید تیم مارکتینگ مجموعه نگاه آرمانی به شما در طراحی یک سیستم حرفهای در حوزه بازاریابی مدرن پزشکی و خدماتدرمانی کمک کند.
علاقهمندان میتوانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و بهرهمندی از تخفیف 30 درصدی طراحی سیستم بازاریابی مدرن پزشکی به سایت نگاه آرمانی مراجعه کنند و یا با کمک بارکدخوان تلفن همراه خود روی بارکد زیر کلیک کنند.
شایان ذکر است که برای استفاده از این تخفیف 30 درصدی فقط 14 روز پس از درج این خبر فرصت باقی است.