اولین کارگاه آموزشی «جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسبوکار»، ویژه مدیران و صاحبان کسبوکار ، 8 اسفندماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد.
«جایگاه بازاریابی محتوایی در توسعه کسبوکار» یک کارگاه یک روزه با رویکردی آموزشی است که برای آشنایی هرچه بیشتر مدیران و صاحبان کسبوکار، با دنیای مجازی طراحی شده است تا بتوانند از تولید محتوا بهطور مؤثری در ارتقا و توسعه کسبوکار خود بهره ببرند.
از سال 2013 میلادی علم بازاریابی دچار تحولی جدید شد. تحولی که علت اصلی آن کوچ مخاطبان هدف از فضای فیزیکی و حقیقی به دنیای مجازی و دیجیتال بود. در این دنیای جدید کسبوکارها باید خود را از طریق روابط عمومی و برندینگ در اذهان نگاه دارند و تنها ابزار موجود برای ماندن در ذهن مخاطب «تولید محتوا» آن هم از طریق فضای مجازی است. در کشور ایران نیز اکنون بازاریابی از طریق محتوا است که ضامن بقا و توسعه کسبوکارها شده است.
مجید کثیری، مدیرعامل و بنیانگذار سامانه اخبار رسمی و محبوبه زارعی، نویسنده، پژوهشگر و چهره برگزیده صنعت، معدن و تجارت در سال 1396، دو سخنران اصلی این کارگاه هستند، که برندسازی از طریق روابط عمومی آنلاین، مدیریت ارتباطات رسانههای دیجیتال و اجتماعی و توسعه کسبوکارها از طریق بهبود فضای مجازی را آموزش میدهند.
حضور در این کارگاه به تمامی صاحبان کسبوکارها، مدیران بازاریابی، فعالان حوزه روابط عمومی، کارآفرینان و تیمهای استارتاپی توصیه میشود.
علاقهمندان جهت ثبتنام و کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به وبسایت ایوند مراجعه کنند.