مجموعه داربستان به عنوان مرجع اصلی داربست و فعالیتهای زیرمجموعه در ایران، در گفتگویی کوتاه داستان داربستان از زبان بنیانگذار آن حمیدرضا پاکپور بیان شده است.
چرا داربستان؟
با توجه به تحول دیجیتال در اکوسیستم کسبوکار و الزام واقبال عمومی در تعامل با مشتری در فضای آنلاین، شاهد تغییر رفتار جامعه فعالان و متقاضیان در زمینه فعالیتهای ساختمانی و بالاخص داربست و گروههای وابسته در افزایش ارتباط با مخاطبان خود در این فضا بودهایم. متاسفانه بر خلاف کسبوکارهای دیگر ورود به فضای مجازی در این زمینه دیرتر آغاز شد. بعد از 6 ماه بررسی و مطالعه و امکان سنجی، جلسههای مکرر با دست اندرکاران این زمینه و مشخص کردن نقاط ضعف و قوت این مسیر، نتیجتا در گام اول سایت داربستان و در ادامه اپلیکیشن مرتبط آماده و در اختیار علاقهمندان و متقاضیان قرار گرفت.
چشم انداز کلی مجموعه داربستان چیست؟
مجموعه داربستان در صدد است روندی همیشگی با هدف تجربهای ماندگار و لذتبخش در صنعت داربست ایران برای کلیه ذینفعان داخلی و خارجی ایجاد کند و به عنوان منبع اطلاعرسانی و مرجعی کامل در زمینههای مختلف این فعالیت و در دسترس ذینفعان قرار گیرد. ایجاد فضایی مناسب جهت ارایه و استفاده از ارزشهای ذینفعان برای متقاضیان از دیگر اهداف مجموعه داربستان است.
مخاطبان یا مشتریان اصلی مجموعه داربستان چه افرادی هستند؟
طیف گستردهای از افراد حقیقی و حقوقی میتوانند از خدمات این مجموعه چه در قالب سایت و چه در قالب اپلیکیشن استفاده کنند. تولیدکنندگان تجهیزات مرتبط با داربست، پیمانکاران داربستی، استادکار و یا کارگران جویای کار و یا علاقهمند به آموزش و توسعه فردی، فعالیتهای مرتبط با ساخت و ساز، شرکتهای بیمه و بسیاری دیگر امکان استفاده از خدمات و سرویسهای ویژه این مجموعه را خواهند داشت.
به صورت خلاصه ماموریت مجموعه داربستان را عنوان کنید؟
پاسخی با کیفیت به نیاز مشتریان در انجام پروژههای خدمات داربست، معرفی مشتری به شرکتها و کسبوکارهای فعال در این زمینه و ایجاد اشتغال برای اساتید و یا افراد با تجربه از جمله فعالیتها است که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با کاربری ساده و آسان در اختیار متقاضیان قرار گرفته و خواهد گرفت. ارایه خدمات آموزشی با هدف ارتقای کیفی فعالان و افزایش رضایتمندی مشتریان و همچنین فعالیتهای رفاهی و اجتماعی مرتبط با فعالان در این زمینه نیز از فعالیتهای جانبی مجموعه داربستان است. معرفی تولیدکنندگان محصولات مورد استفاده و همچنین ایجاد بازار کار و مشتری برای تولیدکنندگان نیز در ماموریت کاری داربستان قرار دارد.
در خبرها شنیده شد که خدمتی متفاوت در زمینه تبلیغات در شبکههای اجتماعی مجموعه داربستان راه اندازی شده است.
از اواسط بهمن ماه فاز اول ارایه خدمات تبلیغاتی مجموعه داربستان در شبکههای مجازی این مجموعه رونمایی و با استقبال خوبی از طرف متقاضیان روبرو شد. شبکههای اجتماعی مجموعه داربستان شامل 25.000 عضو بوده که روزانه این تعداد در حال افزایش است. این افراد عموما مرتبط با فعالیتهای ذکر شده بوده و جامعهای هدفمند جهت معرفی و یا جستجوی محصول و یا خدمت مورد نظر هستند. از این رو نتیجه تبلیغات بسیار موفقیت آمیز خواهد بود.
علاقهمندان جهت کسب اطلاعات و جزییات مرتبط با تبلیغات در سایت داربستان میتوانند به سایت این مجموعه به آدرس darbastan.com مراجعه کنند.
لازم به ذکر است که در فاز دوم و از ابتدای سال 1398 علاوه بر تبلیغات در شبکههای اجتماعی امکان تبلیغ در سایت داربستان به صورت مستقیم نیز وجود خواهد داشت.