آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » اقتصادی » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 60501
یکشنبه - ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
 فرماندار شهرستان اهر:

بزرگترین میدان دوآب شمال‌غرب کشور در اهر ساماندهی می‌شود

بزرگترین میدان دوآب شمال‌غرب کشور در اهر ساماندهی می‌شود

به گزارش خبرنگار اهرامروز، رسول خدابخش ظهر امروز در جلسه ساماندهی میدان دوآب شهرستان اهر با اشاره به این‌که درآمد پایدار شهرداری اهر از میدان دوآب تأمین می‌شود افزود: ۴ سال می‌شود که حق و حقوق شهروندان و شهرداری اهر از درآمدهای میدان دوآب تضییع شده است.

فرماندار شهرستان اهر گفت: برای احیای حقوق شهروندان و شهرداری اهر؛ مجموعه شهرداری اهر با شرکت تعاونی چوبداران در جهت ساماندهی و مدیریت بزرگ‌ترین میدان دوآب تفاهم‌نامه همکاری انعقاد می‌کنند و این مهم زمینه درآمد پایدار شهرداری اهر را تأمین می‌کند.

وی تصریح کرد: اگر شورای اسلامی شهر تنها ۵ منبع درآمد پایدار برای شهرداری اهر تعریف کرده و عملیاتی کنند از آن شوراها تجلیل و قدردانی می‌کنیم، در حالی که امروز هدف ما این است تا حق و حقوق شهرداری اهر را از بزرگترین میدان دوآب شمال‌غرب کشور مطالبه کنیم.

خدابخش از احداث شهرک دامپروری در راستای ساماندهی دامداری‌های سطح شهر اهر خبر داد، گفت: وجود دامداری‌های کوچک در شهر باعث نارضایتی شهروندان می‌شود و از این‌رو در نظر داریم تا برای جلب رضایت‌مندی شهروندان، دامداری‌های کوچک شهری را ساماندهی کنیم.

فرماندار شهرستان اهر گفت: ظرفیت دام در شهرستان اهر از ۷۷۰ هزار رأس تا زمان کوچ عشایر به بیش از ۱ میلیون رأس می‌رسد و فروش دام‌های دامداران روستایی و عشایری ارسباران و حتی بخشی از استان در میدان دوآب، ظرفیتی بزرگ برای شهرستان اهر محسوب می‌شود.