فرماندار اهر در جمع خبرنگاران خبر داد ثبت نام 9 نفر برای انتخابات میان دورهای مجلس در حوزه انتخابیه اهر و هریس تا دومین روز
فرماندار اهر از ثبت نام چهار نفر دیگر از نامزدهای انتخابات میان دوره ای مجلس دهم در حوزه انتخابیه اهر – هریس خبر داد.