به گزارش خبرنگار اهرامروز، سید محمد عابدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه از صبح تاکنون ۳ نفر در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم اهر و هریس ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار داشت: با دستور وزیر کشور ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم هم‌زمان با ۳ حوزه انتخابیه دیگر کشور و حوزه انتخابیه اهر و هریس آغاز شده است.

وی بابیان اینکه سه هزار نفر در شهرستان اهر اعم از عوامل اجرایی، هیئت نظارت و سایر دست اندرکاران مسئول برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم هستند، افزود: در راستای برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم در اهر ۱۴۵ صندوق اخذ رأی شهری و روستایی پیش‌بینی‌شده و از این تعداد ۸۳ صندوق سیار و ۶۲ صندوق ثابت خواهیم داشت و ۸۷ صندوق اخذ رای در روستاها است.

فرماندار اهر با تأکید بر اینکه شهرستان اهر در اردیبهشت‌ماه سال آینده میزبان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس دهم است، تصریح کرد: تمامی مقدمات برگزاری انتخابات برنامه‌ریزی‌شده و به‌طور کامل آمادگی داریم.

عابدی با ذکر اینکه حدود ۱۳۳ هزار نفر در شهرستان‌های اهر و هریس در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دهم این حوزه انتخابیه واجد شرایط رأی هستند، گفت: از مجموع تعداد واجدین شرایط رأی در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس، حدود ۸۳ هزار نفر در اهر و ۵۰ هزار نفر در شهرستان هریس است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر خاطرنشان کرد: تنها در ۴ حوزه انتخابیه انتخابات میان دوره‌ای مجلس دهم برگزار می‌شود و حوزه انتخابیه اهر و هریس یکی از این ۴ حوزه بوده که در اردیبهشت سال آینده شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه خواهیم بود.

انتهای پیام /