فرماندار اهر در آیین افتتاح پروژههای گازرسانی عنوان کرد: برقرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار اهر تکمیل شد/ نیروگاه انرژی بادی در اهر احداث میشود
فرماندار شهرستان اهر با تأکید بر اینکه جشن پایان برقرسانی در شهرستان اهر ماههای آینده برگزار میشود، گفت: تنها 4 روستای اهر با جمعیت حدود 100 نفر باقیمانده که به این روستاها نیز برقرسانی شده و جشن پایان برقرسانی در اهر میشود....