به گزارش خبرنگار اهرامروز، در آیین کلنگ زنی این پایگاه که صبح روز دوشنبه ۱۸ بهمن در اهر صورت گرفت، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام جمعه شهرستان اهر با تجلیل از عملیات‌های گسترده نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در حوادث جاده‌ای و برف و کولاک  گفت: امیدواریم احداث این پایگاه نقش مهمی در امدادرسانی به حوادث محور حادثه‌خیز اهر به تبریز داشته باشد.

تعداد پایگاه‌های ثابت جمعیت هلال‌احمر اهر به ۴ افزایش می‌یابد

فیض‌الله محمدیان رئیس جمعیت هلال‌احمر‏ شهرستان اهر هم در این مراسم گفت: پایگاه امداد جاده‌ای زنجیر بلاغی هلال‌احمر اهر در محور اهر به تبریز در نزدیکی پلیس‌راه  اهر واقع‌شده و نجاتگران آن در کانکس مستقر هستند.

وی ادامه داد: اخیراً خیر و داوطلب جمعیت هلال‌احمر شادروان حسین زاده در زمان قید حیات زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع جهت احداث پایگاه  به هلال‌احمر اهدا کرده‌اند.

محمدیان اضافه کرد: خیر بزرگوار دیگری بنام مهندس عادل پیری هزینه احداث پایگاه را که رقمی بالغ‌بر ۳ میلیارد و پانصد میلیون ریال می‌باشد را تقبل کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر خاطرنشان کرد: با احداث این پایگاه، تعداد پایگاه‌های ثابت جمعیت هلال‌احمر اهر با احتساب پایگاه امداد جاده‌ای مجیدآباد هوراند به ۴ پایگاه خواهد رسید.

گفتنی است؛ داوطلبان شهرستان اهر جز داوطلبان فعال و برتر کشوری هستند که در برنامه‌های مختلف اعم از احداث مدرسه شهید واحدی روستای هلان و طرح همای رحمت و فرشتگان رحمت بسیار خوب عمل کرده‌اند.

انتهای پیام/