به گزارش اهرامروز، پنجمین دوره آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم امروز ۲۸ بهمن ماه در محل امام‌زاده سیدعلی(ع) اهر با شرکت بیش از ۳۰۰ نفر از حافظان قرآن برگزار شد.

علی احمدزاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر در حاشیه برگزاری این آزمون در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: ۳۰۰ نفر از حاظان قرآنی در پنجمین دوره آزمون سراسری طرح تربیت حافظان قرآن کریم این شهرستان با هم به رقابت پرداخته‌اند که از میان آنها افرادی که بتوانند امتیاز بالای ۷۰ را کسب نمایند گواهی پایان دوره مرحله پنجم از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه اعطاء خواهد شد.

وی، افزود: اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم در امامزادگان و بقاع متبرکه، بوده و زمان پایان مرحله پنجم طرح پایان اسفندماه سال‌جاری می‌باشد و از ابتدای سال جدید مرحله بعدی طرح آغاز می‌شود.

احمدزاده، اضافه کرد: آزمون پایانی مرحله پنجم حافظان قرآن در دو بخش شفاهی و کتبی همزمان با سراسر کشور در شهرستان اهر نیز برگزار شد که در بخش اول آزمون شفاهی(ارزیابی اولیه)، توسط مربی و در مکان برگزاری کلاس از ۱۶ لغایت ۲۷ بهمن ماه جاری و بخش دوم آزمون به صورت کتبی و سراسری توسط کمیته برگزاری آزمون در استان‌ها امروز از ساعت ۹ صبح همزمان با سراسر کشور در جوار امامزاده سید علی (ع) برگزار شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر گفت: در این آزمون شرکت کنندگان در ۱۰ مرحله شامل حفظ ۳۰۰ موضوع، حفظ ۱۵۰ موضوع، حافظ کل قرآن، حافظان ۲۰ جزء اول، حافظان ۱۵ جزء اول، حافظان ۱۰ جزء اول، حافظان۵ جزء اول، حافظان جزء ۳۰و۲و۱، حافظان جزء ۳۰ و ۱، حافظان جزء ۳۰ با هم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/