به گزارش ارسباران نیوز، حجت الاسلام مسعود مهدوی امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورزقان، با اشاره به رحلت یار دیرین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری؛ آیت الله هاشمی رفسنجانی، اظهار داشت: مردم با حضور خود در مراسم تشییع پیکر و مراسمات گرامیداشت آیت الله هاشمی بار دیگر ثابت کردند وحدتشان ناگسستنی است.

وی افزود: اختلاف نظرهای که آیت الله هاشمی بامقام معظم رهبری داشتند هیچگاه موجب فاصله گرفتن ایشان از رهبری نشد موضوعی که آیت الله هاشمی رفسنجانی در برنامه های مختلف بدان اشاره کردند.

امام جمعه ورزقان تصریح کرد: عده معدودی می خواستند از مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی سوء استفاده نموده و برای رسانه های بیگانه خوراک سازی نمایند که با تدبیر مقام معظم رهبری و حضور آحاد مختلف مردم و دست اندرکان نظام اجازه سوء به دشمنان نظام داده نشد.

وی با تاکید بر اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره بر وحدت تاکید داشتند و دشمنی با اسرائیل و آمریکا در اولویت کاری ایشان بود، گفت: با وجود اختلاف نظرها نباید وحدت، دوستی و اطاعت از ولی امر به فراموشی سپرده شود.

خطیب جمعه ورزقان با اشاره به  بر اقتدار ملی کشور در جهان، افزود: طبق فرموده رهبری ایمان و معرفت دینی، قدرت علمی، اقتصاد مقاومتی و کاهش روز به روز وابستگی و عزت ملی از جمله شاخصه های اقتدار ملی کشور به شمار می روند.

وی حمله به ارگان ها و ارکان نظام اسلامی چون شورای نگهبان، سپاه پاسداران و … را از شیطنت های دشمن دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اختلافات داخلی روزی برچیده خواهند شد نباید به دشمنان اجازه دخالت داد.

حجت السلام مهدوی گفت: فتنه ۸۸ نمونه ای از خطاهای محاسباتی دشمن بود چون فکر می کرد ایمان مردم به نظام سست شده است و دشمن همیشه برای کشور در مواقع حساسی چون انتخابات برنامه دارد ولی از آگاهی  و دشمن شناسی مردم ایران اسلامی   در غفلت است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره طرح های توسعه مس سونگون ورزقان و آغاز بهره برداری از سایر معادن شهرستان، گفت: اخیراً اقدامات خوبی برای اجرایی شدن طرح های توسعه مس سونگون با تلاش های نماینده و فرماندار شهرستان صورت گرفته است و شرکت ملی مس باید با همراهی دولت و مسئولین شهرستانی و با اجرایی کردن طرح های توسعه در سونگون زمینه اشتغال جوانان جویای کار و توسعه اقتصادی شهرستان را فراهم سازد.

انتهای پیام/