به گزارش خبرنگار اهرامروز، ارسلان طهماسبی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه از روز ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه ایام‌الله دهه فجر و روزهای برکت انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران با رهبری عالم ربانی حضرت امام خمینی(ره)، خون شهیدان گرانقدر و ایستادگی مردم متعهد، هوشیار، باایمان و وفادار کشور در برابر دشمنان به پیروزی رسید.

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت‌ها باید برای آحاد جامعه بازگو شود، افزود: کمیته امداد شهرستان اهر همانند سایر دستگاه ها و نهادها برای گرامی داشت دهه مبارک فجر برنامه های مختلف و متنوعی برگزار می کند.

وی از افتتاح ۹ واحد مسکن مددجویی هم زمان با دهه فجر در شهرستان اهر خبر داد، گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۹ واحد مسکن به مددجویان تحویل می شود که برای احداث این واحدها بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

طهماسبی با ذکر اینکه کمیته امداد شهرستان اهر در کنار سایر دستگاه ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال تلاش می کند، ابراز داشت: یکی از مهم ترین فعالیت های کمیته امداد در راستای تحقق شعار سال خودکفایی و اشتغال مددجویان است که در این راستا تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی اشتغال زایی به ۴۰ نفر از مددجویان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان اهر همچنین از تحویل ۳۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند خبر داد، افزود: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر به نوعروسان تحت پوشش به تعداد ۳۰ نفر با صرف اعتبار ۱۲۰ میلیون تومان جهیزیه تحویل داده می شود.

وی دیدار با خانواده های تحت حمایت با حضور مسئولین ادارات شهرستان و برگزاری نشست های فرهنگی با موضوع جشن انقلاب را از دیگر برنامه های کمیته امداد شهرستان اهر در دهه مبارک فجر ذکر کرد.

انتهای پیام/