به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر در سال جاری ضمن تقدیر از اعضای شورای فرهنگ عمومی  در جهت تحقق اهداف فرهنگی  جمهوری اسلامی، اظهار داشت: برای تحقق شعار سال، هر دستگاهی صلاحیت و ظرفیت‌های لازم را دارد و دستگاه قضایی هرسال بر حسب وظیفه ذاتی، در جهت اقتصاد، رسیدگی به پرونده‌های مربوط به  کالای قاچاق را در شعبات ویژه انجام می‌دهد.

رئیس دادگستری شهرستان اهر افزود: فتوا و نظر مقام معظم رهبری اقدام عمومی می‌طلبد و در این صورت است که بسیاری از مسائل و مشکلات حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام نظری از رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی در دستگاه قضایی این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: باید از شعار به عمل وارد شویم و رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی را در دستور کار قرار داده‌ایم تا چشم طمع از اموال عمومی برداشته شود.

وی بیان داشت: شهرستان اهر در بسیاری از مسائل محروم است و نیاز به توسعه و اصلاح دارد و در این جهت حمایت از سرمایه‌گذاران لازم است چراکه تولید و اشتغال با حضور سرمایه‌گذاران اتفاق خواهد افتاد و با تعلل، تولید و اشتغال صورت نخواهد پذیرفت و در جهت حمایت از سرمایه‌گذاران در شهرستان امنیت قضایی حاکم است.

انتهای پیام/