به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان اهر بابیان این‌که اعتلا و اعتقاد باعث ارتقای انسان می‌شود، اظهار داشت: بسیج نماد حکومت مردمی و دینی است، یعنی اگر بخواهیم در حاکمیت اسلامی مردم‌سالاری را نشان دهیم؛ بسیج بهترین آئینه می‌تواند باشد.

امام جمعه اهر افزود: بسیج اقشار در تمامی لایه‌های جامعه حضور دارد و این‌طور نیست که حاکمیتی باشد و این مردم هستند که کشور را در زیر سایه مدیریت مدبرانه مقام معظم رهبری اداره می‌کنند.

وی ادامه داد: تولد بسیج هم‌زمان با پیروزی انقلاب اسلامی بوده و اکنون شاخه‌های این نیروی مردمی و تفکر انقلابی به سرتاسر جهان گسترده شده و از پایه‌های استکبار جهانی را به لرزه درآورده است.

حاجی‌زاده با اشاره به این‌که دشمنان درصدد از بین بردن تفکر بسیجی و انقلابی هستند، اما کور خوانده‌اند نمی‌توانند با روحیه و تفکر بسیجی مقابله کنند، گفت: متأسفانه برخی از اظهارات مسئولان در رابطه با تحریم‌های اقتصادی؛ ناامید کننده است.

امام جمعه اهر؛ تقویت اقتصاد، استفاده از توان داخلی و تولید را ملی تنها راه حل مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان در شرایط کرونایی دانست، ابراز داشت: شعار «ما می‌توانیم» برای مقابله با تحریم‌ها قوت قلب است، اما اگر بخواهیم چشم به دشمنان بدوزیم قطعاً شکست خواهیم خورد.

وی اضافه کرد: اگر قرار بود با تکیه بر دشمنان؛ تحریم‌ها لغو می‌شد چه نیازی به تقویت اقتصاد درون و تولید ملی داشتیم، در مجموع برای بی‌اثر کردن تحریم‌ها نیاز به توان داخلی داریم.

حاجی‌زاده با تاکید بر این‌که اشاعه تفکر امام راحل و مقام معظم رهبری از وظایف امروز ما در هر سمت و مقام و جایگاهی هستیم، بیان کرد: در هر شرایطی باید دلسوز انقلاب اسلامی و متعهد به خون پاک و آرمان‌های شهدا باشیم.

امام جمعه اهر خاطرنشان کرد: از هر چیزی که یأس و ناامیدی مردم از جمله اظهارات نسنجیده و تقابل جناح‌های سیاسی را در پی دارد پرهیز کنیم.